פורום
ניווט בפורום

הצמדת שיניים

ציטוט

אהלן, אני במהלך טיפול יישור שיניים (קרוב לסיום) אבל בעיה אחת שמפריעה לי שלא הבנתי אם תקינה או לא היא: אני לא יכול להצמיד את השיניים, אתן דוגמא: אני לא יכול לפתוח שקית שוקו בשום מצב בלי מספריים/סכין. אני לא יכול להצמיד את השיניים הקדמיות לתחתיות על מנת לפתוח ״שקית שוקו״, האם הדבר תקין או שאדבר עם האורטודנט שלי?
תודה.

ציטוט

נתחיל מהסוף. אסור לפתוח עם השיניים שקיות שוקו כוולי, או לנסות לחתוך / לקרוע עם השיניים חפצים שונים. יש חשש לשחיקה ואף לשבירה של השיניים בצורה זו.

יתכן ואתה מדבר על מצב התחלתי שבטיפול שנקרא "מנשך פתוח"? open bite? או אולי מצב של overjet מוגדל? בשני ליקויי הסגר האלו קשה להגיע גם לאחר טיפול למצב שמאפשר את מה שאתה מנסה לעשות, אם כי בחלק מהקרים מצליחים. לגבי מצבך האישי או הצפי לסיום הטיפול עליך כמובן להתייעץ עם הרופא האישי שמבצע את יישור השיניים, לא אוכל לנחש דרך הרשת

ציטוט

מה הכוונה על overjet..? הוא כן שם לי על השיניים האחוריות כמו חומר שלא משתחרר, הוא כן מונע ממני לסגור את השיניים עד הסוף. (שם אותם ממש באחרונות בכל צד) השאלה שלי היא: האם זה נועד לכל החיים או שבסוף הטיפול הוא מוריד את זה וכן הלאה? סליחה כל השאלות, יודע שהם מכוונות לרופא האישי אך אגיע אליו רק שבוע הבא ובינתיים אני מסתקרן 🙂

תודה רבה!

ציטוט

אני לא יכול לנחש, לא מהי הפרעת הסגר שלך, ולא הטיפול המבוצע לך, ולא את הצפי לעתיד. כל מטופל אמור לדעת מידע בסיסי על מצבו ועל הטיפול שלו , ולהביע הסכמתו לטיפול מתוך הבנה וידיעה. אם אינך יודע  - שאל את הרופא שלך.

התחברות

בודק...