פורום
ניווט בפורום

כתמים אדומים בפה שבאים והולכים

ציטוט

בוקר טוב,
אני בת 28 בריאה בד"כ.
יש סיפור של שנים של קליקים במפרק הלסת ולאחרונ עקרתי שן בינה שצמחה עקום ופצעה אותי. בהתחלה חשבתי שאולי המצב שאפרט קורה בעקבות השן והפצע שהיה אבל כשראיתי שזה ממשיך גם חודשיים אחרי העקירה וגם בצד השני הבנתי שלא..
בחודשיים האחרונים שמתי לב שמפעם לפעם מופיעה לי כמו מן כוויה כזו , בלחי הפנימית , פעם בצד ימין ופעם בשמאל,לעיתים בשתיהן יחד. זה מתחיל לפעמים כנקודות אדומות קטנות שנהיות לכוויה ענקית כזו ובאותו אופן זה גם דוהה..
לוקח לזה בערך שלושה ימים להעלם.
באחת הפעמים הגעתי לרופא שיניים כדי שיבדוק אותי בדיוק כשזה הופיע והם לא ממש ידעו מה זה והעלו השערה שאולי בגלל הקליקים אני נושכת את עצמי בלילות ולא מרגישה, אבל זה נשמע לי פחות הגיוני.
האם שמעת על דבר כזה בעבר?
האם זה יכול להיות קשור להחלשות מערכת החיסון או משהו כזה?
תודה רבה

ציטוט

 לגבי קליקים במפרק הלסת והפרעות אחרות במערכת הלעיסה, כמו חריקות שיניים, נשיכות של הלחי / הלשון וכולי - תוכלי לקרוא כאן: https://www.ida.org.il/95276/243067
יתכן התופעה בלחיים קשורה לכך, אך איני בטוח. אם היו מרכיבים לך סד לילה, שמפחית ומונע חריקות שיניים, ואז התופעה הייתה נעלמת - אזי באמת זו התשובה.

אבל איני משוכנע בכך, ותופעות כאלו כדאי שיבדוק רופא שיניים שהוא מומחה ברפואת הפה, שזו התמחות שקשורה בין היתר למחלות או בעיות שיש בחלל הפה ואינן ישירות מהשיניים/חניכיים. כדאי לבוא לבדיקה כזו עם תוצאות בדיקת דם עדכניות, כולל סוכר.

ציטוט

למה אי אפשר להיכנס לקישור ששמתה?

ציטוט

נסי שוב כאן: https://www.ida.org.il/95276/243067

התחברות

בודק...