פורום
ניווט בפורום

לאחר שפניתי למספר רופאי שיניים במהלך השנה האחרונה בקשר לכאבי שיניים בייחוד בצד השמאלי של הלסת, ולאחר...

ציטוט

לאחר שפניתי למספר רופאי שיניים במהלך השנה האחרונה בקשר לכאבי שיניים בייחוד בצד השמאלי של הלסת, ולאחר שכל רופאי השיניים להוציא אחד מהם (שטען כי יש עששת בכל אחת מהשיניים שיש בה סתימה ישנה + שתי שיניים שיש בהן עששת חדשה) טענו שאין בעיות דנטליות בשיניים ושככל הנראה מדובר בבעיה אחרת.
מתוך כל אותם הרופאים רופא אחד המליץ לי לפנות למומחה לרפאות הפה וכן בהמלצתך פה במסגרת אחת מפניותיי אליך.
ובכן פניתי לרופא למומחה לרפואת הפה בהדסה עין כרם שגם הוא מתוך התבוננות כללית בצילום סטטוס שלי ציין כי אינו מבחין בבעיות דנטליות ושהפה שלי מטופל ונראה בסדר ואף אסר עליי לבצע טיפולים הקשורים בכאב מלבד טיפול שיננית עד למפגש הבא שלנו (מאי 2019).
ואחרי כל זה אני מרגישה שמדובר ב'חורים' בשיניים ולא שום דבר אחר אחרת איך ניתן להסביר שיש רגישות לקור ולמתוק דווקא בצד הזה של הפה? אני רואה מעין נקודה שחורה/חומה בחיבורים שבין השיניים קרוב לחניכיים הללו שנראית כמו ריקבון.
אני חוששת שבמידה ומדובר בעששת המצב יחמיר עד לכדי טיפול שורש בשל טיפול שלא בוצע בזמן ולא בגללי אלא בגלל אבחון לא נכון (אני בפה שלי מטפלת היטב לאורך השנים אפע"פ שכל הניסים והנפלאות קרו לי).
אני כבר אובדת עצות ולא יודעת מה לעשות בשלב הזה, מיותר לציין כי איכות החיים שלי נפגמה באופן משמעותי כי מדובר בכאבים שנמשכים כבר למעלה משנה שלא לדבר על כך ששיגעתי את כל הסובבים אותי בייחוד את בעלי שמתוזז מרופא לרופא.
האם ייתכן שלאחר כל כך הרבה צילומים ובדיקות אכן לא מדובר בבעיה דנטלית?
האם ייתכן שלהוציא רופא אחד שראה עששת כל הרופאים טועים כולל מומחה לרפואת הפה?
מה עליי לעשות? בשלב זה יאוש היא המילה הכי נכונה לתאר את הסיטואציה שאני נמצאת בה.
כמה עוד רופאים אני צריכה לראות על מנת שמישהו יראה מה הבעיה?
מיותר לציין שכבר איבדתי לחלוטין את האמון בכל הרופאים .
אני לא מבקשת אלא מתחננת לעזרה, יעוץ, הכוונה

ציטוט

אבחנה אינה מבוצעת רק לפי צילום או רק לפי בדיקה קלינית בתוך הפה, אלא שילוב של הבדיקות וכן בדיקות עזר נוספות,  כמו בדיקת החניכיים, עומק כיסים, בדיקת קור, בדיקת ניקוש וכולי. אני מבין את התיסכול שלך, אך אין לי כל אפשרות לדעת מה האבחנה שלך מתיאור מקרה באינטרנט. כדאי גם להבין שכמו בכל מקרה של בעייה רפואית לא תמיד האבחנה הינה קלה וחד משמעית, ולכן לפעמים יש גם לבצע אלימינציה של בעיות שונות בהדרגה. וכמובן לכל רופא יש את הגשיה שלו והאסכולה שלו, ולכן ההצעה לאיבחון ולטיפול יכולים להשתנות מאדם לאדם.

התחברות

בודק...