פורום
ניווט בפורום

גשר זמני

ציטוט

שלום רב,
לפני שנה וחודשיים ביצעתי בלסת התחתונה שתלים. הושארו לי שתי שיניים אחוריות בלבד ושתיים קידמיות, ניבים.
עברתי תקופה קשה של כאבים בלתי נסבלים תקופות. רצוני לדעת האם כיום בשנת 2019 מרכיבים גשר שלם כמעט ללסת שהוא בצבע צהוב כהה וכל שן מתאימה יותר לפה של בן אדם? עברתי תקופה של מבוכה ובושה בגלל המראה. ביקשתי להחליף את הגשר. הוחלף, אך השני שהורכב בצבע חום בהיר, כל שן כל כך עבה שמקשה על לעיסה. בשל שני הגשרים הלא מוצלחים, אני נאלצת שנה שלמה לאכול אך ורק בצד ימני של הפה. צד שמאל "חסום" בגלל שן עבה במיוחד ובולטת של הגשר.
בשל כך, השן שלי האחרונה [טוחנת] שקעה. אין עם מי לדבר, לצערי ולכן נוצר המצב הזה. לפני שבוע בדיוק התבקשתי להגיע לקחת סוף סוף מידות כדי להרכיב שיניים קבועות לשתלים. הרופא לפתע החליט שצריך לעקור שתי שיניים קידמיות. אין ספור צילומים בוצעו בפה, מדוע אי אפשר היה לראות בצילומים לפני שנה שהיה צורך לעקור עוד שתי שיניים. האם אכן כך נהוג לטפל בפציינט? האם מקובל להרכיב גשר זמני כפי שמתואר כאן? האם כל המרפאות מרכיבים גשר זמני כה לא אנושי? תודה, יוכי

ציטוט

צר לי על התסכול הרבה שאת מביעה בפנייתך. מבחינת המקרא עצמו אין לי כל דרך לאבחן או לחוות דעתי. לעיתים אין ברירה והשיקום הזמני הינו "הרע במיעוטו", ולעיתים במשך הזמן חלה החמרה במצב שיניים שהיה מתוכנן להציל ולטפל בהן. לעיתים הנ"ל קורה למרות כל המאמצים להציל גם אם בוצעו בצורה הכי מקצועית שיש.

התחברות

בודק...