פורום
ניווט בפורום

שלום<br /> <br /> 1. האם רופאי שיניים שעובדים במרפאות קופות החולים כולם בעלי רישיון מהסתדרות רופאי...

ציטוט

שלום

1. האם רופאי שיניים שעובדים במרפאות קופות החולים כולם בעלי רישיון מהסתדרות רופאי השיניים בישראל? ובכלל האם החוק בישראל מחייב רישיון ישראלי?
2. במרפאת השיניים של קופת החולים, יש רופאים שמתעסקים בתחומים מסויימים (טיפולי שורש או מחלות חניכיים) והם נקראים אצלם \"מומחה\", וגם התעריף יקר יותר מאשר רופא שיניים רגיל, אך באתר של הסתדרות רופאי השיניים לא מופיע שיש להם התמחות ספציפית אלא רק רופא שיניים כללי, האם זה תקין? הן מבחינת הפנייה אליהם כאל \"מומחה\", והן מבחינת המחיר שלפי המחירון של הקופה אותה פרוצדורה אצל \"מומחה\" זה יקר יותר .
3. יש פיריודונט במרפאה בקופה, שגם אצלו מחיר בדיקה יותר יותר מאחר והוא \"מומחה\", אך אני לא אפילו לא מוצא את שמו באתר של הסתדרות רופאי השיניים, איך ניתן לדעת אם הוא אכן מומחה לזה, ולמה אינו מופיע בכלל באתר?

תודה רבה

ציטוט

שלום
אני רוצה להעלות כאן בעיה רצינית....אני גרה בירושלים וגיליתי לצערי שכמעט ולא קיימות מרפאות עזרה ראשונה/ רפואת שיניים חירום שפועלות בלילה ושישי שבת. אין צורך להסביר כמה לפעמים עזרה כזאת נחוצה וכמה כאב שיניים יכול להיות מטריף.... אני לא יודעת לאן לפנות כדי להציף את הבעיה הזאת....בעבר פניתי למשרד הבריאות שציטט תשובת קופת חולים שלי שהם לא חייבים לספק שירות כזה לפי החוק. ....
ואני תוהה- איך זה שבישראל, מדינה שנחשבת מתקדמת ביותר מבחינת שירותי הרפואה שלה, אין שום מוקד לילה ברפואת שיניים בעיר בירה.... אולי זה לא המקום המתאים לפניה מהסוג הזה, אבל מניחה שזו סוגיה שלא רק אני מתמודדת איתה מפעם לפעם ואני פשוט לא יודעת למי לפנות כדי להציף את הבעיה הזאת....תודה בכל אופן, נטליה

ציטוט

אם מה שתיארת נכון, אני מסכים לחלוטין עם מה שאמרת, זו שערורייה בעיניי שלקופ"ח אין סניף שמעניק שירותי עזרה ראשונה בלילה / חג / סופ"ש, או לכל הפחות נכנסת להסכם עם מרפאה פרטית שמוכנה להעניק שירות כזה.  

ציטוט

כל רופא שיניים שעובד בישראל חייב להיות עם רישיון לעסוק ברפואת שיניים מטעם משרד הבריאות. רופא שיניים אינו מחוייב לפי חוק להצטרף להסתדרות לרפואת שיניים ואכן יש רופאים רבים שהינם חברי הר"ש, ורופאים שאינן חברי הר"ש, בין אם במרפאות פרטיות ובין אם קופ"ח.

לגבי מומחיות - באתר האגף לבריאות השן במשרד הבריאות ניתן לחפש מידע לגבי כל רופא שיניים בארץ ולבדוק. באתר הר"ש יש מידע רק על חברי הר"ש. כל מומחה ברפואת שיניים הוא גם חבר הר"ש.

האם הטעו אותך או לא? אינני יודע, מן הסתם תצטרך לבדוק מה בדיוק הוצע לך ומה בדיוק נרשם, לעומת המידע באתר משרד הבריאות. 

התחברות

בודק...