פורום
ניווט בפורום

פתרון לכאבי שיניים

ציטוט

ממש כואבות לי שיניים בצד ימין למעלה מאחורה אני לא יכולה להירדם בלילה כמה ימים
אודה לפתרון תודה רבה

ציטוט

הפתרון היחיד הנכון הוא לגשת בהקדם לרופא האישי שלך לקבלת איבחון ועזרה ראשונה, ואח"כ בבדיקה יסודית להמשיך את הטיפול בהתאם. 

שום דבר לא ייעלם מעצמו, והמצב עלול להחמיר. 

ציטוט

בשביל זה יש פורום
אם הייתי רוצה ללכת לטיפול הייתי הולכת בלי לכתוב פה
אני מבקשת עצה אחרת

ציטוט

הייתי אצל רופא שיניים כבר ואני לא רוצה לעשות טיפולים האם יש פתרון אחר?

ציטוט

גבירתי הנכבדה, הפורום נועד לכןן אנשים ולהסביר להם על מצבם. אי אפשר לרפא אותך דרך פורום באינטרנט. ואם יש לך בעיות שיניים או חניכיים שגורמים לך לכאבים קשים - ואת רושמת שאת לא רוצה לעשות טיפולים - מה את חושבת שיקרה דרך האינטרנט? שוב אמליץ לך לטפל בצורה יסודית  ומקצועית בבעיות השיניים ו/או החניכיים שמהן את סובלת, לפני שהמצב יחמיר.

ציטוט

הכסא מלחיץ אותי
וגם יש מגש כזה עם סיכות
איך אני יכולה להתמודד עם זה?

ציטוט

אכן אפשר להבין את הלחץ, אבל אפשר לקרוא מספר עצות כיצד להתמודד עם פחד מטיפולי שיניים במאמר בקישור 

ציטוט

דרך האנטרנט אפשר להמליץ על פתרונות אחרים אם יש כאלה..
האם רק רופא שיניים יכול לעזור פה או שיש עוד תחומים?

כמו נגיד שיש רופא ויש מטפל טבעי שמטפלים באותו דבר בדרכים אחרות, אז האם יש כזה לשיניים?
האם יש טיפול טבעי/ביתי/אחר?
אני לא יכולה לטפל בשיניים גם מבחינה כספית (תוכנית ב 17 אלף לא כולל השתל אחרי עקירה) וגם מבחינת הפחד שבגללו הגעתי למצב הזה לכן אודה לכל עזרה אחרת אני לא ישנה כבר ימים רבים חיי השתבשו
תודה

ציטוט

אענה שוב: זהו פורום לרפואת שיניים. התשובות כאן מתייחסות לאספקטים של רפואת שיניים, הן מבחינה רפואית, והן מבחינת מידע על בעיות שונות, כמו פחד מטיפולי שיניים, או טיפול שיניים במצבים של בעייה כלכלית, למשל. 

אבל אין שום פתרון, במרפאת שיניים או במרפאה אחרת, לבעיות שיניים שמאובחנות ע"י רופא (למשל חורים בשיניים או דלקות חניכיים) כאשר המטופל אומר שאינו רוצה לבצע את הטיפולים הנ"ל. אין שום פתרונות קסם, והמצב רק יחמיר בהיעדר טיפול.

ציטוט

מה זה המגש של הסיכות שיש אצל הרופא? ממש מחובר לכסא.. למה הוא משמש? האם אוכל לראות את המחט של המזרק לפני הזריקה? מה האורך של המחט שנכנסת? אם שן למעלה באמצע עם חור אבל החניכיים דקות מה עושים? עושים את הזריקה בחלק הקשה של החניכיים או הרך? הזמנתי תור לרופא שיניים.. וכבר מתחילים לי נדודי השינה. אני מפחדת מרופאי שיניים מאוד.. אני הולכת לבלות שם הרבה וסה מטריד אותי המחשבה שפעם בשבוע יש לי סתימה אשכרא כל שבוע... זה מלא.. מקווה שמפןם לפעם אתרגל

התחברות

בודק...