פורום
ניווט בפורום

סדק בשורש .שן טוחנת ללא כותרת

ציטוט

שלום.אין לי אפשרות לטפל בשיניים (מהפך לחד הורית).בת 40.האמת שעקרתי את כל הבינות וגם 3 שיניים שישיות בפה.בשן הנותרת למעלה יש סדק בשורש.כשהגעתי לער נאמר לי.יש לי בעיות בחניכיים הייתי סייעת לרופא שיניים.ומודעת לנזק בפה(שיניים 5 שבורות)האם המצב בפה יכול לגרום לי לקפיצות בעיניים וסביב הפה?יכול להיות שדלקת מתפשטת?ולא יכולה לעקור כרגע.איך אוכל לדעת שמגיעה למצב שחייב לעקור?(פעם אחת היה לי גוש בשר במרכז השן איכשהו ששיחקתי המון ולמרות שכאב הצלחתי לנתק את זה ומאז לא כואב לי)

ציטוט

אבחנות לא תקבלי בניחוש באינטרנט, ואת מודעת למצב ובהחלט עלול להיות מצב של התשפטות זיהום דנטלי אל החניכיים ועצמות הלסת ומחזור הדם. כך שאת חייבת לטפל במה שדחוף מכל, והוא לעקור שיניים אבודות, שהן רקובות מדי/סדוקות. מאוד מוזר לי שאת כותבת שהיית סייעת לרופא שיניים, ובכל זאת אינך מבצעת את הטיפולים הדחופים ביותר, בעוד שאת מודעת לסיכונים שעלולים במקרים חמורים גם לסכן חיים.

גם אדם שחייב לעקור שיניים רקובות או סדוקות ואין לו יכולת כלכלית לשתלים וכתרים, יכול לעקור את השיניים האבודות ולבצע תותבות פשוטות, ולהמשיך לטפל כשיוכל. 

לפנייך מספר עצות כיצד בכל זאת לטפל ולא לסכן את חייך, בהצלחה:

 

טיפול שיניים לנזקקים, מעוטי יכולת אוטיסטים וניצולי שואה

ציטוט

לצערי מהמורות שעוברים בחיים מביאים למצב של סדרי עדיפות.וזה קודם הילד. יש פחות עצמאות כלכלית.תודה על המענה.אנטביוטיקה למס ימים תפחית או תיתן לי עוד קצת זמן?שלא יתפשט לעצם?..בגלל הפחד שואלת.

ציטוט

אנטיביוטיקה עוזרת רק כנגד זיהום חיידקי, וגם בצורה מוגבלת מאוד אם לא מסלקים את גורם הזיהום לא תהיה החלמה. ענייני בריאות וסיכון חיים קודמים להכל, לפחות תעקגרי את השיניים שגורמות לך לזיהום וסיכון בריאותי. נתתי בקישור בתשובה הקודמת כמה עצות לגבי המצה הכלכלי 

התחברות

בודק...