פורום
ניווט בפורום

תודה על התשובה אבל

ציטוט

אבל הכאב הוא לא תמיד.. רק בלילה.. לא התייחסת כלל לנקודה הזו..
זה גם לא בדיוק כאב כמו שהרגשתי לפני הטיפולי שורש ההם.. אני פתאום מרגישה שהלחי שלי מתנפחת כזה וקצת כאב.. אבל זה נסבל.. ועם אופטלגין לא מורגש.. אולי אני מדמיינת והכל בסדר..
הבדיקה היה "סבבה".. רק השן עם החור היתה בעייתית.. והייתי צריכה לחזור אליו עם צילומים שונים שעדיין לא הלכתי לעשות אפילו.. אפילו לא בטוח שזה חור.. אולי רק מרווח קבוע בין הכתר לשן שמי שעשה לי את הכתרים לא דייק.. כי השן היתה במצב נורא והתפוררה לחלוטין.. אמרתי לעצמי שאחזור אליו אחרי חצי שנה למעקב אבל לא יצא..
בכל מקרה
אני מפחדת מעקירה.. אף פעם לא עקרתי שיניים
אני גם מפחדת מהזריקות
הטיפולים היחידים שעשיתי בחיי הם טיפולי השורש.. והזריקות היו סיוט... שאר השיניים שלי בריאות וללא בעיות.. רק חבל שיש לי נטיה לעשות את הטיפולים הכי כואבים כמו שורש או עקירה.. למה אני צריכה לעבור את זה... סתימה פשוטה לא עשיתי לדוגמה אף פעם..

ציטוט

בהחלט התייחסתי ועניתי. ראשית עניתי שאי אפשר לאבחן אותך דרך האינטרנט, ושנית עניתי שייתכן ויש קשר לחריקות שיניים שבעיקר קורות בלילה, ונתתי לך הפנייה וקישור לשני המאמרים בנושא בדיקות שונות במרפאה ובנושא של חריקות שיניים.

לגבי טיפולים מסובכים שאת עוברת במקום פשוטים - זו בדיוק הבעייה עם אנשים שיש להם שוב ושוב בעיות שיניים, אבל מחכים רק לשעת חירום או כאב כדי להגיע ולטפל, ובינתיים דוחים ודוחים את הרוטינה המומלצת - סיום טיפול יסודי בכל הבעיות הקיימות ולהיכנס למעגל תחזוקה, מניעה ואיבחון מוקדם - למשל כל 3-4 חודשים להגיע לטיפול קצר ויעיל עם השיננית ולקבל בנוסף ריענון הדרכה בהיגיינה אוראלית, ופעם בשנה ביקורת עם הרופא כולל בדיקה קלינית וצילומי רנטגן

ציטוט

בטעות לא קישרתי את השאלת המשך לשאלה הראשונה שלי... וחשבת שאתה עונה למישהי.ו. אחר.ת.
כי בתשובה הראשונה לא התייחסת לחריקת שיניים ולא צירפת קישורים.. אך זה לא משנה..
אני זו שכתבה על כאב השיניים שיש לי בלילה והרופא אמר לפני שנה שיש לי רווח מתחת לשן עם טיפול שורש. לא ידוע לי שאני חורקת שיניים.. והברזתי בטעות מטיפול שיננית ובדיקה שגרתית.. חוששת אולי הכאב שיש לי הוא לא באמת כאב אמיתי אלא מדובר בכאב פסיכולוגי ובסוף סתם אלך לרופא..
או שפתאום ימצא עוד בעיות
מעדיפה לא להכנס לזה..
אבל נראה לי שאתה לא יכול לנחש אם זה כאב פסיכולוגי או אמיתי... יש לי דרך לבחון את זה?
מדגישה- הכאב רק בלילה או ביום כשאני חושבת על זה

ציטוט

קבלי התנצלותי אם טעיתי בקישור , הייתה שאלה מאוד דומה. בכל אופן אענה לגבי התיקון ששלחת, אכן איני יכול לנחש אם זה כאב פסיכולוגי או אמיתי

התחברות

בודק...