פורום
ניווט בפורום

החזר ממכבי שלי על רפואת שיניים הוליסטית

ציטוט

שלום וברכה,
היה נכון יותר לחלק את השאלה לשתיים.
1. הייתי שמח לקבל את חוות דעתך על מה שנקרא רפואת שיניים הוליסטית.
יש לי חור בשן בינה שאחרי צילומים ובדיקות בשתי מרפאות אמרו לי שזה טיפול שורש מסובך ויכול להיות שבמהלך הטיפול יגלו שזה בלתי אפשרי ויהיו חייבים לבצע עקירה. ולכן המליצו על עקירה.

אולי אני טועה אבל ממש חשוב לי לשמור על השן הזו.

ראיתי שיש רופאי שיניים הולסטים שגם בשן שנהוג לעשות בה טיפול שורש, לא עושים טיפול שורש במקרים מסויימים. אלא שמים חומרים שמחטא את השן ומעל סתימה לבנה וטוענים שהש משתקמת.

https://m.ynet.co.il/Articles/2668002?&tb_cb=1

2. קראתי מאמר שלך שאפשר לקבל החזרים מחברות ביטוח גם ממרפאה פרטית. אני מבוטח במכבי שלי, שמכסים במרפאות שבהסדר טיפולים משמרים ב21₪ לטיפול, וכותבים שרק מטופלים שגרים מעל מרחק מסויים ממרפאה הכי קרובה שבהסדר יכולים לקבל החזר מול חשבונית.
ידוע לך אם הם נחשבים כביטוח שיניים פרטי לצורך העניין.

תודה רבה
וברכה

ציטוט

אני אברר לגבי הטיפול שהצעת, אולי יש מרפאה בהסדר שעשה זאת.

ציטוט

לגבי טיפולי שורש וחור עמוק בשן - רופאי שיניים רבים מנסים להציל גם במצב של חור עמוק מאוד את השן מטיפול שורש, ע"י ניקוי עדין ויסודי של החיידקים והאיזורים שנרקבו ומריחת חומרים שונים בעומק ובקרוב לעצב השן. התהליך הזה נקרא "כיפוי מוך" ותוכלי לקרוא עליו גם באתר שלנו. כך גם לגבי דלקות חניכיים ובעיות שונות. אני גם מאמין בכך שהשיניים הן חלק מהגוף ובהחלט אינספור מחקרים מגלים קשר בין בעיות שיניים וחניכיים לבין המצב הכלל של בריאות הגוף.

עם הכינוי רפואת שיניים הוליסטית או בלי הכינוי הזה, לכינוי עצמו איני יכול להתייחס. 

לגבי מכבי - זו אינה חברת ביטוח כמו אלו שהתייחסתי אליהן במאמר בנושא החזרים מחברות ביטוח שיניים, ועליך לפנות למכבי בכדי לקבל תשובות לשאלתך זו.

 

התחברות

בודק...