פורום
ניווט בפורום

כאב והקרנה

ציטוט

שלום רב,
בשן קדם טוחנת עליונה שצמודה לניב היה לי חור לפני שנים ועשו לי בו סתימת אמלגם.
את סתימת האמלגם החליפו בסתימה לבנה לפני כשנה אך בצורה לא טובה ועשו באותה השן תיקון - והחליפו את הסתימה הלבנה בסתימה לבנה חדשה.
בלילה שלאחר ההחלפה התעוררתי עם כאב שמקרין עד לעין מעל אותה השן - אני נועלת לסתות בלילות ולהערכתי נעלתי חזק כל כך שייתכן וסדקתי את השן.
לאחר מכן, התחיל לי כאב חד כאשר אני לועסת משהו קשה במקום ספציפי בשן - ניגשתי שוב לרופא השיניים - שאמר שלא ניתן לדעת אם יש סדק והחליף שוב את הסתימה. במהלך הטיפול (וגם בזה שלפניו הרגשתי כאבים והשפעת חומר ההרדמה התפוגג לאחר כ20 דקות). הכאב לא עבר עם החלפת הסתימה. ניגשתי לרופא אחר שהציע לי להכין סד לילה ואני ישנה עם הסד מזה כשלושה חודשים, אך עדיין סובלת מכאבים בשן כאשר בנקודה מסוימת יש לחץ עם האכילה ומשתדלת שלא ללעוס על השן הספציפית הזו.
בימים האחרונים אני מתחילה להרגיש מעין נימול עדין באזור הפנים שמעל השן ואני חוששת שעל אף שלא רואים בצילומים השן סדוקה או סובלת מבעיה אחרת ואינני יודעת כבר מה לעשות - לא מעוניינת שוב לפתוח את הסתימה סתם ככה ו5 רופאים שהייתי אצלם עם הבעיה הזו לא נתנו פתרון. האם יש מקום שרואה את הבעיה באופן הוליסטי ומקיף אליו אני יכולה לפנות? צילום איכותי/חדשני שכן יכול לראות סדק? רופא מומחה רציני שכדאי להתייעץ עימו? אני מפחדת שאני מפספסת כאן משהו. תודה מראש על תשובתכם.

ציטוט

איני יכול לאבחן דר האינטרנט, בהחלט ייתכן שיש סדק בשן, הייתי קובע תור לבדיקה וייעוץ של מומחה לטיפולי שורש  

התחברות

בודק...