פורום
ניווט בפורום

אחרי שלב ראשון של טיפול שורש- מרגיש שהשתנה מבנה הפה

ציטוט

שלום רב, אני אחרי שלב ראשון של טיפול שורש- משמע חבישה במיימת סידן ויש לפניי עוד את טיפול השורש עצמו וכל השיקום.
השאלה שלי היא האם כרגע לאחר השלב הראשון השורש כבר מת ולא אמורים להיות כאבים, כי הבנתי שעדיין ירדימו בטיפול השני.
שאלה שנייה היא שאני מרגיש שכל מבנה הפה השתנה בגלל הטיפול וכאילו שן מסוימת מתנגשת בשנייה- אמרתי לרופא השיניים והוא בדק עם משהו שמקישים עליו אבל לא אמר לי לחרוק או להזיז את השיניים וזה יצא בסדר ואז הוא לא שינה. האם זה יכול לגרום לבעיות שלא הזזתי את השיניים לצדדים? תודה.

ציטוט

מבנה הפה ממש לא משתנה כל כך מהר ואין חשש לדאגה בנושא זה, שיניים לא יזוזו ממקומן כה מהר או בעקבות טיפול השורש עצמו. אם ישנה הפרעה בסגירת הפה בגלל הסתימה הזמנית, או שיש הפרעה בתנועות לצדדים, יש לחזור למרפאה ולעדכן את הרופא 

ציטוט

הוא כנראה הוריד אותה ואז השן לידה מתחככת. השאלה היתה אם זה דבר נורמלי לאחר חלק ראשון של טיפול שורש והאם זה יכול לגרום לנזק. האם לפנות לרופא כשכל פעם משהו מפריע בפה או שאפשר לחכות עם זה עד לכתר הקבוע, כי הרי הסגר של הפה משתנה כל הזמן. לפנות כל שנייה לרופא זו לא תשובה- השאלה גם מה הוא יעשה, ישייף שם בריאה?

ציטוט

אני אבלע רוק ואענה בכל זאת, למרות שהסגנון שרשמת את תגובתך מפריע לי

"האם לפנות לרופא כשכל פעם משהו מפריע בפה": כן, בהחלט לפנות לרופא האישי שלך כשכל פעם משהו מפריע לך

"לפנות כל שנייה לרופא זו לא תשובה" : כן, רק הוא יכול לענות לך במדוייק לגבי מצבך, ורק הוא יכול לטפל בך, ולא בפורום באינטרנט שבו אין לרופא המנהל את המידע האישי לגביך (מהלך הטיפול, מיכשור, ביצוע פעולות שונות, צילומים ועוד) 

"השאלה גם מה הוא יעשה": לא יודע, איך אפשר לנחש?

 

התחברות

בודק...