פורום
ניווט בפורום

כאב שיניים לאחר סתימות לבנות

ציטוט

לפני חודשים עברתי טיפול שיניים (סתימה לבנה עמוקה) ועוד שתיים בצד ימין באותו יום, יום לאחר הסתימות התחילו לי כאבים עזים עברתי בירורים עם עזרה ראשונה במרפאה רופא משפחה ורופא שיניים ,קיבלתי אנטיביוטיקה אופטלגין משכחי כאבים וזה לא עזר וכשהגעתי לרופא שלי הוא אמר שיש לי דלקת חניכיים והוא המליץ לקחת מי פה מיוחדים אנטיביוטים ולהשתמש בהם כבערך שבוע ואז להמשיך הטיפול בצחצוח של שלוש פעמים ביום ומי פה רגילים בוקר וערב זה עזר אך לאחר חודשיים הכאבים חזרו חשוב לי לציין כשהלכתי לעזרה ראשונה האחות שאלה אותי מאיפה הכאבים מגיעים אך לא ידעתי להסביר לה זה ממקום לא מוסבר כלכך היה קשה לי לזהות מאיפה כי גם זה לא מגיע רק מאיפה שהסתימה העמוקה אך אני יודעת שהכאבים מגיעים רק מהצד הימיני והקטע המוזר הוא כשהגעתי לרופא שלי בישביל עוד שתי סתימות והתייעצות הוא עשה את הסתימות בצד שמאל סתימות לבנות ולא הרגשתי כאב עד היום אשמח שתעזרו לי לפתור את הבעיה !! תודה מראש

ציטוט

אני לא יכול לעזור לך או לאבחן את המצב אינטרנט. אציין רק שלגשת לרופא משפחה או לאחות כאשר יש לאדם כאבי שיניים או דלקות חניכיים לא ממש יעיל.

לגבי הכאב עצמו - יש הבדל בהרגשה כאשר יש חורים ממש עמוקים וסמוכים לעצב השן, ורגישות תהיה בהם לאחר טיפולים במצבים אלו, ולרוב היא חולפת במשך הזמן, אך צריך לשלול מצב של דלקת בעצב ו/או דלקת בחניכיים. 

עליך לגשת כמובן לרופא האישי שלך לבדיקה ולאיבחון.

התחברות

בודק...