פורום
ניווט בפורום

סגר הפה

ציטוט

שלום רב, עשיתי סתימה של מבנה בשן בצד שמאל ובסוף הרופא אמר לי לסגור ובדק עם נייר מסוים, הוא אמר שהוא לא רואה כלום על הנייר אלא שאני מרגיש שצד שמאל של הפה נסגר הרבה יותר או יש בו יותר לחץ כשצד ימין של הפה לא נוגע- האם לא אמורים לדאוג ששני הצדדים יסגרו אותו הדבר, כך שלא יהיה לחץ רק על צד אחד של הפה ואז ישברו סתימות? מה הרעיון לבדוק רק סגירה של צד אחד?

ציטוט

אכן בבדיקת סגר אמורים לאזן כך שהלחץ יתפזר על פני השיניים האחוריות וד צדדית, עד כמה שאפשר. אם יש שיחזור חדש (סתימה, כתר, מבנה) ונוצרה בעיית גובה / איזון , הרופא יכול לבדוק שוב ושוב עד שימצא את הנקודה הבעייתית ויאזן אותה. 

ציטוט

התור הבא לכתר זמני הוא בעוד שלושה שבועות כי הרופא בחו"ל- מה שאני מרגיש עכשיו זה שן תחתונה שבולטת יותר משאר השיניים ונוגעת בשן עליונה, אני פשוט מפחד שהשן התחתונה תישבר, למרות שאני לא לוחץ בכוח וגם בנגיסה אני לא ממש אוכל עוד בצד הזה, מחכה לכתר. השאלה אם סגר פה שלא נפתר במהירות יכול לגרום לבעיות בפה או שאפשר לחכות מעט עם אי הנוחות הזו? תודה רבה לך על כל התשובות (-:

ציטוט

אני לא יכול לנחש עד כמה זה דחוף וכמה זה מפריע, אני תמיד מייעץ למטופלים שאם משהו מפריע להם בביצוע אזי כדאי בהקדם האפשרי להגיע למרפאה לבדיקה ואיזון.  זה לוקח כמה דקות ומונע לעיתים צרות רבות.

ציטוט

קצת מפריע, אולי זה גם פסיכולוגי יותר. אני אחכה עם זה עוד קצת ואולי אלך להתייעץ מאוחר יותר עם רופא אחר.

התחברות

בודק...