פורום
ניווט בפורום

אחרי שיננית וטיול במזרח

ציטוט

חזרתי לא מזמן אחרי שנה בחו"ל, בגלל התקופה הארוכה ובגלל ששם שמרתי פחות על השיניים הצטבר לי אבן שן/חיידקים יותר מהרגיל ומיהרתי לשיננית(אני בן 28 ומשתדל ללכת לשיננית כל 8-10 חודשים).
בזמן הטיפול שמתי לב שהשיננית ממש ממהרת והיא לא הייתה עדינה(היה לה גם קפה שהתקרר בינתיים) וגם לא מקצועים לטעמי(על הנייר אולי כן, אבל היא אמרה שלא הצטבר לי אבן שן ואני לפני הטיפול ראיתי בעצמי הצטברות).
עוד לפני שהפעילה את המכשיר היא עברה עם הוו בין השיניים באגרסביות מה שגרם לי לכאב יותר מבדרך כלל.
מאז כבר עברו יותר משבועיים ויש לי דימות באחת השיניים למטה(שמרגיש לי שזזה מהשורה) בעיקר בציחצוח וגם במהלך היום,
ובין השיניים האחרונות למעלה התחיל להיתקע לי אוכל ולפעמים אני מוציא אותו עם וואקום על ידי הלשון (או חוט דנטלי כשיש) והאוכל יוצא מסריח ואחריו דם.
1)יכול להיות שאחרי הטיפול אצל השיננית עדיין נשארו חיידקים בשיניים האחוריות למעלה או בחניכיים, והטיפול רק חשף אותם לכן הריח שנוצר שם עם האוכל?
2) עד שאגיע לבדיקה אצל רופא שיניים מה היית ממליץ בינתיים? (מי מלח, מי פה, יותר חוט דנטלי) עוד המלצות?
3)להשתדל להימנע מלהפעיל תת לחץ על השיניים והחניכיים?(אני מוצא את עצמי מתעסק הרבה בחלל הפה מאז, עם הלשון וגם חוט דנטלי וכו')

ציטוט

נתחיל בזה שאתה בעצמך אומר שבעצם הזנחת את בריאות הפה. מה שאומר שיש דלקת בחניכיים והשאלה היא באיזה מצב ודרגת חומרה. על כן טיפול אחד לא תמיד מספיק, ולעיתים הנזק גדול ממה שאתה חושב, וחבל. אגב גם במצב רגיל שאתה מתאר טיפול של שיננית כל 8 עד 10 חודשים בממוצע אינו מספיק לטעמי, והמינימום הוא כל 6 חודשים, ולאדם עם בעיות חניכיים כל 3-4 חודשים. 

לגבי השיננית שסיפרת עליה - בדיוק  כמו מול כל בעל מקצוע אחר - אם התחושה שלך היא של חוסר מקצועיות ואינך שבע רצון - זה הזמן להחליף ולמצוא שיננית אחרת.

לגבי המלצות - מן הסתם לראות רופא ולקבל איבחון מדוייק קליני ורגנטגני לגבי המצב, ועד אז כמו שאמרת - לצחצ שיניים ולהשתמש בחוט דנטלי, שטיפות עם מי מלח וכולי. 

עצות לגבי צחצוח

מידע והסבר על דלקות חניכיים

התחברות

בודק...