פורום
ניווט בפורום

כמה זמן כתר מחזיק?

ציטוט

הי, אני צריך לעשות כתר, מסיבות תקציביות אני לוקח כרת מתכת עם חרסינה- כמה זמן הוא יכול להחזיק בדרך כלל בממוצע? אם הוא נשבר, אז זה בעצם טיפול שורש חדש כי יהיה חור? (השן אחרי טיפול שורש ומבנה...)

ציטוט

בדיוק כמו כל מוצר, אין לדעת מתי יתקלקל... ובמילים פשוטות - תוחלת החיים של כתר אינה ידועה מראש, ולא רק הכתר חשוב אלא יותר חשובה השן שמתחתיו. מה יעוזר אם בחרת כתר שעשוי מזירקוניה או זהב וחרסינה, אם השן שמתחתיו תסבול מדלקות חניכיים או ריקבון בגלל הזנחה? כתר אינו תעודת אחריות לכך שלשן לא יקרה כלום.

עוד עצה, גם אם הכתר הוא מתכת וחרסינה, כדאי  לוודא שהמתכת הינה איכותית ולא מתכת פשוטה שעלולה להחליד במשך הזמן, כדאי לשמוע מהרופא האישי מה המלצותיו לגבייך אישית ומהי תוכנית הטיפול. 

ציטוט

אלא שזה כפול במחיר, השאלה גם אם כתר זרקוניה, מעבר זלה שהוא יקר- יכולים להיות לו יותר סיבוכים מכתר חרסינה כשהוא נמצא ליד כתרי חרסינה אחרים בגלל שהוא מאוד חזק...לא יכול להיות שחוזק גדול מידי מקשה על תיקונים או התקנה או יכול להוביל לסיבוכים יחסית לכתר חרסינה?

ציטוט

כתר זירקוניה ליד כתרי חרסינה לא יהווה שום בעייה, ולא לשכוח שבגלל שהוא כה חזק, נדרשת פחות השחזה מאשר בשן לקראת כתר חרסינה ומתכת. צריך תמיד לחשוב לא רק על כסף, אלא על הבדל באיכות ובבריאות. ההפרש מוצדק כמעט תמיד. 

התחברות

בודק...