פורום
ניווט בפורום

שלום,<br /> יוצאת לי שן בינה תחתונה כל האזור התנפח וכואב. אני רגילה שמדי פעם היא יוצאת וכואב באזור ...

ציטוט

שלום,
יוצאת לי שן בינה תחתונה כל האזור התנפח וכואב. אני רגילה שמדי פעם היא יוצאת וכואב באזור וזה עובר אבל עכשיו האזור ממש התנפח והכאב לא עובר. אני טסה בראשון לחו"ל אני מפחדת שיש דלקת ושזה לא יטופל. הלכתי לרופא שיניים בתקווה שיוכל לבדוק האם צריך לקחת אנטיביוטיקה , אבל הוא שלח אותי לצילום פנורמי, צילומי סטטוס ונשכים. אני לא ציפיתי להתחיל תהליך של עקירה והוצאה רבה על צילומים לפני הטיסה לחו"ל , האם כל הצילומים הכרחים לבדיקה של דלקת? מה הצילום שאיתו ניתן לבדוק אם יש דלקת?
תודה

ציטוט

הצילומים שהוא מבקש מוצדקים בהחלט, במיוחד במצב של שן בינה כלואה, ולא רק בכדי לאבחן שיש דלקת. אלא גם לברר עד כמה היא חמורה ואיזה טיפול לעשות (ובמיוחד רגע לפני טיסה) . כמו כן במצב של שן בינה כלואה חייבים לברר גם את העמדה שלה בתוך עצם הלסת והסמיכות שלה אל העצב הגדול בלסת התחתונה, בכדי שחלילה לא יקרה נזק לעצב בתהליך כירורגי של עקירה כזו. לעיתים אף צילומים אלו לא מספיקים ויש צורך בצילום CT לאיזור. אגב כסף - זה גרושים לעומת טיסה וטיול בחו"ל, לא? וכמה כסף היית מוציאה על כל הנ"ל בחו"ל במקרה חירום? פי 4 - 5 לפחות, ולא עם הרופא האישי שלך... 

לגבי טיפול - מן הסתם ההמלצה תהיה לעקור את השן הזו. איך ומתי - הרופא האישי ימליץ לך. אפשרי גם במקרים מסויימים לעשות טיפול שנקרא אקסטירפציה אם יש דלקת קשה בעצב בגלל חור, אך איני יודע אם זה המצב.

 

התחברות

בודק...