פורום
ניווט בפורום

כאב לאחר השתלת שיניים

ציטוט

לפני שלוש שנים עברתי השתלת שיניים בלסת התחתונה (45-47). כעבור חודשיים וחצי לאחר ניסיון להסרת הכתר הזמני שהורכב שבוע לפני, נגרמה נפיחות במקום כנראה מפאת הכוח שהפעיל הרופא תוך הסרת הכתר.

לאחר המתנה של כארבעה חודשים והיעלמות הנפיחות הוחלט לבצע השתלה מחדש תוך עקירת השתלים (אחד מהם השתחרר לבד בינתיים).

לאחר כחודשיים מיום ההשתלה, אחד השתלים השתחרר לבד ובסמיכות זמנים התחילו כאבים באזור (לא זוכר בדיוק אם זה היה לפני או אחרי שהשתל השתחרר).

לאחר התייעצות עם מספר רופאים הוחלט לבצע השתלה מחדש ( השתל שהשתחרר + השתלים הנוספים בחשד שהם אלה שגורמים לכאב + עקירת שן הבינה).

הכאב המשיך לאחר השתלים החדשים. מספר רופאים שהתייעצתי אתם ציינו כי ההשתלה תקינה וכי מקור הכאב יכול להיות הגשר עצמו. הורדתי את הגשר ומשהכבאים המשיכו התחלתי לעקור את השתלים אחד אחרי השני בהפרש של כמה שבועות. את השתל האחרון עקרתי לפני יותר מחודשיים, אבל הכאב ממשיך.

הכאב הוא באזור השיניים 45-47 והוא מופיע לזמן קצר לסירוגין. אם אני נוגע במברשת השניים בחניכיים באותו באזור יש כאב לזמן יותר ממושך. יש כאב באזור בין הלסת והצוואר וגם מתחת לסנטר בצד ימין בתדירות יותר נמוכה.

הן בבדיקה פיזית והן בצילום פנורמי CT אף רופא לא הבחין בדלקת באזור בשום שלב, אם כי מדי פעם אני מרגיש בנפיחות קטנה באזור 46-47. כמו כן, צילום CT ממאי האחרון מראה מצב עצם תקין שמאפשר השתלה באזור.

אשמח לחוות דעת והצעה להמשך טיפול לבירור מקור הכאב.

ציטוט

צר לי לשמוע על כאביך, אך התשובה שלי מאוד פשוטה - רשמת כי " אשמח לחוות דעת והצעה להמשך טיפול לבירור מקור הכאב. " , אך אין כל דרך לבדוק ולאבחן ולהציע תוכנית טיפול דרך האינטרנט. צריכה להיות בדיקה מאוד מקיפה מדוע הטיפול הרפואי נמצא במצב זה, לקבוע גם אם יש בעיה במצב הבריאותי, עישון / סוכרת וכולי, אם יש בעייה בהיגיינה האוראלית וכולי. צריך גם לזכור שהשתלות הינן תהליך שאין בו לצערנו 100 אחוז של הצלחה בכל מקרה, כמו בכל טיפול רפואי, ויש לקבוע את המצב העדכני וכיצד ממשיכים. 

התחברות

בודק...