פורום
ניווט בפורום

הגשת תלונה

ציטוט

שאלתי היכן ניתן להגיש תלונה על התנהלות בלתי הגיונית.

לפני כחודשיים נקבעו לי מספר תורים בעקבות תוכנית טיפול שאושרה על ידי וע"י חברת הביטוח. כל התורים נקבעו לאחהצ.
לאחר הטיפול הראשון, בו בוצע טיפול שורש, התפטר הרופא המטפל, בשבוע הראשון הודיעו שהוא חולה ולאחר מכן שהוא התפטר. משבוע לשבוע נידחו התורים שלי, בהתחלה לא הייתה רופאה ואחר כך בתרוצים שונים כך שחלפו יותר מחודשיים מאז הטיפול הראשון. ואני ממשיך לסבול כאבים ומתלונן על כך. בכל פעם מודיעים לי מספר ימים מראש על ביטול התור ובאחרונה נאמר לי שאם אני רוצה תור עלי לוותר על ימי העבודה ולהגיע באמצע היום.
מבקש לדעת האם זה נוהל תקין ואם לא אל מי אני יכול לפנות כדי להגיש תלונה על המרפאה, כדי שתשחרר אותי לטיפול במרפאה אחרת.

ציטוט

מן הסתם לפי התיאור שלך אינך מקבל את הטיפול במרפאה זו, ואין שום אדם או חוק שכובל אותך למרפאה או לרופא. עליך להודיע מצד אחד למרפאה, לבקש העתק כל רשימת הטיפולים והצילומים שבתיק הרפואי שלך (=הרשומה הרפואית) ואישור סיום טיפול שם, לקבוע תור למרפאה אחרת וכמובן אאחל לך בהצלחה. מצד שני עליך להודיע בצורה ברורה לחברת הביטוח שלך על הנ"ל ולהעבירגם אליהם את כל המידע שבידיך, ובמיוחד אישור סיום טיפול שם. 

לגבי תלונות - ביכולתך להתלונן לאגף לבריאות השן במשרד הבריאות ובמקביל להתלונן בחברת הביטוח על השירות והיחס שקיבלת במרפאה שאיתה הם בהסדר

התחברות

בודק...