פורום
ניווט בפורום

שלום רב, <br /> לבני בן ה 9 התגלו שיניים קדמיות כפולות בלסת העליונה שלא יכלו לבקוע. <br /> פנינו ל...

ציטוט

שלום רב,
לבני בן ה 9 התגלו שיניים קדמיות כפולות בלסת העליונה שלא יכלו לבקוע.
פנינו לאורתודנט ונאמר לנו לפנות לניתוח לשם ניסור השיניים הכפולות , והדבקת טבעות + חוט על השיניים הכלואות על מנת שאורתודנט יוכל למשוך אותן מטה ולעזור להן לבקוע. כך עשינו.
שילמנו מראש סכום מאוד גבוה על הטיפול האורתודנטי הכלל משיכת השיניים ופינוי מקום עבורם. הצעת העבודה והמחיר היו כלליות ובעל פה. מדובר על רופא בעל ניסיון עשיר, אך מספר ימים בודדים לאחר חיבור החוט ליתר השיניים שעליהן הודבקו הטבעות - נקרעו החוטים. האורתודנט הציע בפנינו להמתין לבקיעת השיניים באופן עצמאי. התמתנו כמספר חודשים - שן אחת בקעה והשניה לא.
כעת טוען הרופא כי אמנם יכול למשוך את השן השניה הקידמית אך כעת עליו לפנות עבורה מקום ולכן דורש תשלום נוסף עבור פתיחת המקום עבור השן שטרם בקעה.
האם דרישתו סבירה ? הלא מראש הטיפול כלל משיכת השיניים והתאמתם ללסת כפי שהציג לנו בתמונות על מחשבו האישי. מה עלינו לעשות ? אנחנו תקועים באמצע טיפול ואין באפשרותינו לשלם כפל תשלום

ציטוט

צר לי, בפורום זה איננו עוסקים בבעיות מסוג זה שתיארת, אלא רק אומר באופן כללי - כל טיפול רפואי צריך להיות מלווה בהסכמה מדעת לטיפול ולהתפתחויות אפשריות, מוסבר בע"פ ובכתב וחתום, בכדי שיהיה ברור לכולם מהו הטיפול ועבור מה שילמתם.  מציע לכם ללבן את הנושא עם הרופא האישי ולא להתייאש

התחברות

בודק...