פורום
ניווט בפורום

סגר פה

ציטוט

סיימתי התקנת כתר זירוקניה, הרופא ביקש לבדוק אם אני מרגיש גובה על מנת לסדר סגר פה ולדעתי קצת הגזמתי בתחושות והוא הוריד טיפה יותר מידי כך שהכתר נראה קצת נמוך ואני לא מרגיש שהשן נוגעת- השיניים האחרות תומכות טוב אבל האם זו יכולה להיות בעיה?

ציטוט

אם אין מגע בין הכתר (שאמור לשחזר צורה ואנטומיה של שן בהתאם לשיניים האחרות) זו עלולה להיות בעייה מבחינת לעיסה וטחינת המזון. יש מצבים בהן שיניים נגדיות משנות מעט את עמדתן ביחס זו לזו ומתרגלים, ולעיתים זה לא קורה. אני ממליץ לבדוק במשך שבועיים שלושה את המצב עם עצמך, ולהגיע למרפאה לבדיקה סופית ועדכון אם המצב תקין או לא.

ציטוט

זו שן 24, יש 3 כתרים של טוחנות לפניה שהן במגע טוב כמובן עם השיניים מעל. אני פחדתי ששן תחתונה מתחת ל-24 יופעל עליה לחץ במגע עם כתר הזירקוניה בשן 24 והיא תישבר ולכן אמרתי לו שאני חש שזה גבוה מעט. הוא הוריד מעט יותר מידי. זה לא ממש מפריע לי, זה היה ככה גם כל משך הטיפול- השאלה אם זה לא שן טוחנת אז אפשר להניח לזה או שיש סיבות אחרות נוספות?
סה"כ אני מבין שלהתחיל להוסיף שם חומר זירקוניה זה תהליך מסובך ושוב התאמת הסגר וכ"ו- אפשר גם לא לצאת מזה בכלל...

ציטוט

זה לא משנה אם זו שן טוחנת או מהשיניים הקדם טוחנות, כמו 24, התשובה שלי זהה. אני לא יכול לאבחן את מצבך ומדוע הורידו כפי שהורידו, ובמידה ואין התאמה בין השיניים לכתרים יש לשוב לרופא האישי לבדיקה והחלטה על ההמשך.

התחברות

בודק...