פורום
ניווט בפורום

לפני כשבועיים סגרתי הסכם עם מרפאת שיניים על תכנית שיקום הפה:<br /> חשיפת 8 שתלים בחניכיים עליונות ש...

ציטוט

לפני כשבועיים סגרתי הסכם עם מרפאת שיניים על תכנית שיקום הפה:
חשיפת 8 שתלים בחניכיים עליונות שהושתלו לפני כשנה
השתלת 8 שתלים בחניכיים תחתונות
העמסה מיידית ביום ההשתלה של כתר זמני עליון ותחתון בהברגה!

מהלך הטיפול:
ביום הביקור הראשון הגעתי למרפאה ולאחר צילומים נלקחו מידות להכנת הכתרים.
מהמרפאה התקשרו למחרת ונתבקשתי להגיע כי הכתרים מוכנים, בוצעה חשיפה של השתלים בחניכיים עליונות ובמקום כתר זמני בהברגה הונח על מבנים שהושחזו להתאמה בתוך הפה כתר עיוור שהותאם בהדבקה. לאחר מס שעות שהתפוגגה ההרדמה התחלתי להרגיש כאב של לחץ בלסת העליונה (כמו מלחציים על הלסת).
פניתי למרפאה והכתר הוסר ותוקן שוב עם תלאי אקרילי.
לאחר יומיים הוזמנתי למרפאה לביצוע השתלים בחניכיים התחתונות, במהלך העבודה הושתלו 10 שתלים במקום 8, הרופא טען שיש מקום להוסיף והוא הוסיף.
מייד לאחר ההשתלה הוברגו מבנים שהושחזו בתוך הפה לצורך התאמה של כתר זמי עיוור ולא מוברג, הכתר הזמני לא היה מתאים ולמחרת שוב הגעתי למרפאה ונעשה ניסיון לאזן, כאן אציין כי מרגע ההשתלה הכתר הודבק ונשלף לפחות 6 פעמים יום אחר יום, בכל פעם נעשה נסיון לתקן אותו ולהתאים.
לציין שכל השבוע האחרון אני לא מתפקד מכאב וצמוד למשככי כאבים חזקים בכמויות גדולות (כל 5 שעות 60 טיפות אופטלגין בצרוף 2 איברופן פורטה 400).
לציין כי מיום ההשתלה הכתרים העליון והתחתון מונחים בפה כך שהשיניים הקדמיות העליונות והתחתונות מונחות זו על זו ובתוחנות יש רווח, התחושה היא כל הזמן שהלסת לא סגורה, כמו סד שמשאיך לסת פתוחה, איזור הלחיים כאוב מאוד.
הלילה השישי לאחר ההשתלה נפל הכתר בחניכיים התחתונות שכיסה את ההשתלה, לציין כי רק אתמול הודבק. הכאב קשה מנשוא ואני חסר אונים.
הרופא במרפאה טען כי לא היה יכול לבצע העמסת כתר זמני בהברגה כיוון שנדרש היה לקחת מידות רק אחרי השתלה, האם נכון?
עכשיו לאחר ההשתלה טוען הרופא כי לא ניתן לקחת מידות לכתר בהברגה כיוון שלא נכון להסיר כרגע את המבנים לפחות 3 חדשים וחייבים להשאר עם כתר מודבק, האם זה נכון?
מה אני יכול לעשות כרגע מרגיש כאוב וחסר אונים לנוכח הטיפול האיום שאני חווה.
אודה לתשובה בהקדם

ציטוט

צר לי לשמוע. בכל אופן, אתה כותב "אודה לתשובה בהקדם" ולי אין תשובות בשבילך. איני יודע מה אמור להיות מבוצע, איני יודע מדוע בוצע כפי שבוצע, ואיני יכול לעזור לך באינטרנט. עליך לבקש תשובות מהרופא ותיקון המצב בהקדם האפשרי, כך שתתאפשר לך לעסיה מינימלית ללא כאב וללא הפרת האיזון בסגר בצורה שאתה מתאר. אין כל בעייה להדביק כתרים זמניים לעומת הברגות, אך בין אם מודבק ובין אם מוברג, חייב להיות מבוצע בדייקנות ובצורה איכותית, כדי שתוכל לתפקד בצורה נאותה.

התחברות

בודק...