פורום
ניווט בפורום

שן עם סדק טיפול שורש ומבנה

ציטוט

עשיתי טיפול שורש אצל מומחה שזיהה סדק בשן , הוא בדק את הסדק וקבע שניתן להציל את השן. בשן גם נעשה מבנה זמני שבמהלכו לא היתה בעיה בשן והיה לי ממש נוח לאכול איתה.
לאחר מכן עשיתי מבנה קבוע אצל רופא אחר
ולאחר שבועיים נהיה לי לחץ וכאב עמום באכילת דברים טיפה קשים ורגישות בחניכיים.
פניתי למומחה שורש לבדיקה שעשה צילום נשך ובדק את החניכיים וטען שזה מרגישות מהחניכיים ולראות אם זה עובר לאחר שבוע שבועיים .
לי זה מרגיש יותר חמור, השאלה האם זה יכל להיות מהסדק אולי המבנה הקבוע פגע בסדק , איך אפשר לדעת האם זה מהסדק הרי אי אפשר לראות את הסדק בצילום? האם כתר על המבנה יכל לשפר את המצב .
עי' פיזור הלחצים בשן.

ציטוט

צר לי, אין לאף רופא יכולת לאבחן את המצב שלך דרך האינטרנט. 2 רופאים (הרופא האישי והמומחה לטיפולי שורש) ראו אותך ובדקו אותך, גם קלינית וגם רנטגנית, ספר פעים וביצעו צילוים מספר פעמים, גם לפני וגם אחרי. לעיתים לאחר טיפולים כפי שעברת יש כאבים / אי נוחות, אך אם הרופאים לא מאבחנים סדק בשורש בהחלט כדאי לעשות מה שהמליצו ולהמתין ולעקוב אחרי המצב.

בינתים בהחלט לא הייתי אוכל על השן הזו, ומצחצח מאוד ביסודיות ובעדינות את האיזור . אם הבנתי נכון - עדיין אין לך כתר זמני על שן זו? אזי בוודאי גם שכל עוד היא כואבת ולא ברור המצב אין לאכול עליה, עד שהרופאים קובעים שאפשר להמשיך לשיקום וללעוס על כתר זמני.

אם יש דלקת בחניכיים - יש לברר את הסיבה לה ולקבל הנחיות  בהתאם.

התחברות

בודק...