פורום
ניווט בפורום

בדיקת מומחה לטיפולי שורש

ציטוט

שלום

המליצו לי לגשת לטיפול אצל רופאת שיניים מסוימת לטיפול שורש , שאלתי האם היא מומחית לטיפולי שורש ואמרו לי שכן , למרות זאת היא לא מופיעה ברשימה שלכם כמומחית לטיפולי שורש , האם יש מצב שקיימת טעות ברשימה , או שהאתר מציג את אלו שבאמת יש להם התמחות בטיפולי שורש ?

תודה

ציטוט

ראשית מומחיות ברפואה חייבת להיות לאחר שמשרד הבריאות נתן תעודת מומחה ולאחר עמידה בכל המטלות והבחינות הנילוות. שנית, ייתכן ובסה"כ מדובר בבעייה טכנית, כיוון שאתרי אינטרנט אשר  מתעדכנים מדי פעם לעיתים נופלת בה טעות.לעיתים גם נופלת טעות בהקלדת שם הרופא, וזו גם טעות נפוצה. לרופא בעל תעודת מומחה צריכה להיות תעודה כזו עם מספר רישיון מומחה במקביל למספר רישיון לעסוק ברפואה/רפואת שיניים, וכדאי לברר אם יש תעודה כזו לרשום את מספר הרישיון בכדי שיהיה לך קל לברר.

בכל אופן אמליץ לרשום במדוייק את פרטי הרופא ואת מספר רישיון המומחה שלו, ולהצליב מידע ובדיקה באתר משרד הבריאות שמפרט לגבי כל רופא את תחום התמחות המוכרת:  https://practitioners.health.gov.il/Practitioners/2

לעומת זאת, הרי כדאי לדעת שרופא שמציג עצמו כמומחה ואינו מומחה זו עבירה חמורה על החוק, גם אם הפקידה הציגה אותו ככזה ולא הוא עצמו. הדברים האלו בהחלט קורים, לצערי. גם במרפאות פרטיות וגם במרפאות קופ"ח. מה גם שלעיתים משתמשים בכל מיני כינויים שיטעו במכוון את המטופלים. על כן אם זה המקרה, אזי בוודאי שיש להתרחק מרופא כזה ולהגיש תלונה בהתאם, למשל למשרד הבריאות.

התחברות

בודק...