פורום
ניווט בפורום

כתר שלא בוצע באופן תקין

ציטוט

היי אני רוצה לדעת איך אני יכולה לתבוע את קופח כללית סמייל עבור כתר חרסינה שלא בוצע ושירות כושל !!!!
כאבי תופת שהיו לי בשן אחרת לטענתם היה שם פצע !!
אני הייתי כאובה 3 ימים חזרתי אליהם 3 פעמים ועדיין לא היה להם מענה !!!!! אנע מגי15 מטופלת בכללית למען השם לא יכול להיות יותר גרוע !
כאשר אני פונה באופן פרטי מיוזמתי לרופאים פרטיים כאשר חמישה רופאים אומרים שזה כאב מהשן בינה שמקרין לשן הכואבת וכתוצאה מהכאבים הממושכים נאלצתי לעקור אותה !
אני לא יודעת למי לפנות
עו״ד אין לי את הכספים הללו להעביר לעו״ד כדיי לבצע תביעה בנדון ממש קשה לי הנושא!
יש לציין שאני נשואה עם שלושה ילדים קטנים שיהיו בריאים ,, וכל טיפול שיניים גורם לחוסר עבודה וחוסר הכנסה כלכלית הביתה בבקשה !
בבקשה את עזרתכם בנושא .....

ציטוט

ראשית צר לי לשמוע על ייסורייך. שנית, אדגיש כי ליקויים בטיפול ו/או באיבחון עלולים להיות גם במרפאה פרטית ולא רק במרפאה של קופ"ח , וכי יש רופאים מצויינים פרטיים ויש גם רופאים מצויינים בקופ"ח, ובאותה מידה רופאים גרועים יש גם כאן וגם שם.

שנית, אין כל דרך לתבוע נזקים ללא בתיעה בבית משפט, שחייבת להיות עם עו"ד לרשלנות רפואית + חוות דעת רפואית בנידון. איך משלמים וכמה, לכל אדם יש את הסידור שלו. אבל אם אכן מוכחת רשלנות רפואית, ונזיקין, הרי שההוצאות האלו (שכר עו"ד, שכר חוו"ד רפואית, אגרת בית משפט, אובדן ימי עבודה, פיצוי עוגמת נפש וכאבים וכולי) - כל אלו מחושבים בפסק דין שאת מקבלת לזכותך (ושוב, אם אכן הייתה רשלנות או טיפול לקוי וכולי)

התחברות

בודק...