פורום
ניווט בפורום

שלום רב,לפני כחצי שנבה ,בעת אכילה הרגשתי תזוזה על כתר בשן קדמית בלסת העליונה.ביקור במרפאת שיניים למחרת העלה כי

ציטוט

שלום רב,
לפני כחצי שנבה ,בעת אכילה הרגשתי תזוזה על כתר בשן קדמית בלסת העליונה.

ביקור במרפאת שיניים למחרת העלה כי השן נשברה מתחת לכותרת .הרופאה ייעצה לי לעשות הארכת כותרת אך הפנתה אותי למנהל המרפאה. לאחר המתנה של שעות ארוכות, שלח אותי לעשות צילום סי טי ובעודו יושב עם סוכן שיווק חרץ כי נדרשת השתלת שן.
לאחר 4 ימים עקר את השן וחיבר שן זמנית לשן הסמוכה. לפני כחודש וחצי לאחר נלקחו מדידות דיגיטליות לכתר הקבוע ולאחר מספר ימים הורכב הכתר. הרגשתי לחץ עצום על השיניים באותה שורה ותחושת תזווזה של השיניים בשורה.נאמר לי שהלחץ יפוג.
שעה לאחר מכן נפלה חתיכה מהשן הסמוכה. כאשר יידעתי את הרופא-אמר שככל הנראה זו חתיכה מהסתימה.
אני מרגישה חוסר נוחות מוחלט מהכתר שהורכב: חוסר סימטריה בין השיניים העליונות לתחתונות וחוששת ללעוס על השן שטופלה וזו הסמוכה לה.

יתר על כן- אני בספקות גדולים האם החלטתו של הרופא המטפל לא הייתה חפוזה מידי? שהרי לא מקבלים החלטות כאלה תוך כדי שיחה עם סוכן שיווק..

האם שימוש באמצעים ממוחשבים לא אמור להתאים בצורה מדוייקת את השתל והכתר לפה?( יש לציין כי בשעת הקידוח בלסת לא היה שימוש בעזרים ממוחשבים.)
האם יש תהליך ארוך להסתגלות ?
בנוסף- בשן הסמוכה אליה חיבר שן זמנית לאחר העקירה (הוציא סתימה שהייתה ובסוף התהליך סתם שוב)-נותר חריץ בחלק הפנימי כתוצאה מפעולה זו. הרופא אמר כי ישטח את החריץ אך אני חוששת מכך.
האם תיתכן תזוזת שיניים כתוצאה מלחץ?
אודה לתשובתכם.

ציטוט

צר לי, לגבי שאלות כמו שלך - אין לאף רופא דרך לקבוע מה היה המצב ומהי תוכנית הטיפול שהיה צריך לבצע,וכמובן לגבי המצב כעת - כנ"ל. עלייך להיבדק שוב עם הרופא שטיפל בך ולהעלות בפניו את כל השאלות וכמובן ליידע אותו לגבי חוסר הסתגלות למצב, וזכותך כמובן להיבדק גם עם רופא אחר במידה ויש התעלמות מדברייך, למשל

התחברות

בודק...