פורום
ניווט בפורום

ספלינט לשיניים מתנדנדות

ציטוט

יש לי נסיגת חניכיים, והשיניים הקדמיות העליונות והתחתונות מתנדנדות, הייתי אצל פריודנט מומחה במכבי שקבע שאני צריך לעשות הקצעת שורשים, עשיתי אבל אחרי שנה עדיין מתנדנדות השיניים, עכשיו הוא רוצה לעקור לי אותן(למרות שבדק אותן רופא פרטי שהלכתי אליו והן בסדר) ולעשות לי השתלת עצם ואז שתלי שיניים, אני לא רוצה לעקור שיניים בריאות ושאלתי לגבי ספלינט, הפריודנט של מכבי לא מאשר ורופא שיניים אחר מסכים שאפשר לעשות ולא צריך לעקור שיניים אבל צריך אישור מנהל מרפאה, מה עושים המצב כזה ? למי עוד אפשר לפנות? כמה זמן מחזיק ספלינט?

ציטוט

נתחיל בהגדרה שרשמת, "אני לא רוצה לעקור שיניים בריאות ". גם אם השיניים עצמן בריאות לחלוטין, הרי שהחיבור שלהן אל עצם הלסת והחניכיים הינו חשוב ביותר, ואם מצב הנ"ל התדרדר עד לניידות קשה הרי שמצב מכונה "מחלת חניכיים". על כך תוכל לקרוא בקישור המצורף.

 

לגבי המצב האישי - אני בוודאי לא יכול לאבחן ולהמליץ לך משהו באופן אישי. אתה רשאי כמובן לבצע בדיקות ולקבל המלצות מעוד רופאים, כאשר השיקול העיקרי הוא האם יש פוטנציאל להצלחה לקיבוע (ספלינט) ולקבל יציבות תוך כדי ריפוי או לפחות שיפור מצב מחלת החניכיים. הספלינט עצמו מבחינה מכנית אינו הבעייה והוא ישרוד שנים קבות (ומעת לעת ייתכן שיהיה צורך להדביקו מחדש, וכמובן הניקוי סביבו ומתחתיו חשוב ביותר).

התחברות

בודק...