פורום
ניווט בפורום

הלבנה ויישור

ציטוט

שלום... אני מתחתנת ואני רוצה לעשות הלבנה... אשמח לדעת כמה זמן לפני החתונה כדאי לעשות? (כלומר כמה המקסימום שאפשר להתקרב לחתונה) והאם זה מבוצע בהרדמה?
בנוסף- יש לי שתי שיניים עקומות (צמודות, בצד למעלה).. האם יש פלטה כלדהי שיכולה ליישר לי אותן תוך 3 חודשים?
דבר אחרון- אני קצת מפחדת מרופאי שיניים... ופעם שעברה כשהייתי אצל הרופא שלי הוא אמר לי שלצערי אני צריכה עקירה של שן אחת שזה משהו שאני לא הולכת לעשות... אמרתי לו שאקבע תור לזה... ולא נעים לי לחזור אליו בשביל משהו אחר "ולהתעלם" מההמלצה שלו... אם אעשה את ההלבנה אצל רופא אחר הוא יכול לדעת שעשיתי הלבנה (בהנחה שאלך אליו אחרי המון זמן והשיניים יחזרו להיות צהובות קצת...)

ציטוט

ראשית - מזלטוב לחתונה!

לגבי הלבנה - לעשות לפחות שבוע לפני החתונה. לפני ההלבנה לבצע בדיקה יסודית של כל השיניים וגם של החניכיים, לבצע ניקוי מקצועי ויסודי עם השיננית, ולקבל הוראות כיצד לטפל ולטפח את הפה ביומיום, ולא רק לפני חתונה ואירועים אחרים. לא צריך הרדמה ובטח לא הרדמה כללית. ראי הסברים נוספים והמלצות לגבי הלבנת שיניים בקישור.

לגבי שאר השאלות - אענה באופן כללי מאוד - זה שיש רופא שאיבחן שצריך לעקור שן ואת מתעלמת - זה גם חבל, וגם עלול להיות מסוכן, אם יש זיהום המצב יחמיר מתישהו ויכול לסכן את חייך. לכן בוודאי 3 ח' לפני החתונה יש לך מספיק זמן לבצע בדיקה עדכנית ולטפל בהקדם בבעיות, ולא רק לחשוב על צבע השיניים.

 

ציטוט

תודה על התשובות 🙂
אשמח לקבל תשובה לגבי יישור שתי שיניים- האם יש שיטה מהירה לזה? זה שתי שיניים שצמודות לטוחנת למעלה והן קצת עקומות...

וובאמת אם בשן הבעייתית זה היה סתימה או אפילו טיפול שורש הייתי עושה... עשיתי כמה פעם (שקשקתי אבל עשיתי)... עקירה לעולם לא עשיתי ומספרים לי סיפורים נוראיים על הכאב... והשן לא כואבת לי בכלל אז זה טוב...
ולא התייחסת לזה האם אם אעשה הלבנה אצל רופא אחר, האם הרופא שלי יכול לדעת על זה? (בהנחה שכמה חודשים אחרי השיניים יחזרו להיות כמו עכשיו)..
שוב תודה רבה על התשובות 🙂

ציטוט

אני חושב שעניתי ככל יכולתי. אין לי או לאף רופא  דרך לבצע איבחון ורעיון לתוכנית טיפול דרך האינטרנט, על סמך תיאור כמו "הן קצת עקומות". כמו שאת מתכננת את החתונה שלך לפרטי פרטים, כך כדאי שרופאי אישי מקצועי יתכנן את הטיפול בך ותשאלי אותו את כל השאלות לאחר איבחון ולא להסתפק בניחושים

ציטוט

אוקיי תודה...
פורים שמח!

ציטוט

ממש אשמח לתשובות...

התחברות

בודק...