פורום
ניווט בפורום

טיפול שורש

ציטוט

לאחרונה עברתי טיפול שורש ורק כשהתברר לי לפני כן מה זה טיפול שורש, הבנתי שממש מורידים מהשן את רובה ונשאר מן בסיס מהשן ובעצם הורגים את השן. איי אחרי הטיפול וראיתי את השן אחרי ההשחזה ואני די מזדעזע מזה. סוג של לא מעכל או מרגיש מן אובדן כמו אובדן של איבר בגוף ואני עדיין די מתאבל על זה, ברמה שפחות מטריד אותי התהליל של טיפול שורש(שהוא לא נעים לכשעצמו) אלא מה שעובר על השן. מאוד חשוב לי שלמות של השיניים גם אם זה אומר שיש סתימות ויש לי, אבל קטנות עד בינוניות. אבל בטיפול שורש השן כבר לא נראית כמו שן ועליה כתר חרסינה.
האם התחושות שלי לגיטימיות? האם טיפול שורש זה משהו שכל אחד עובר בשלב כזה או אחר? זה טיפול שורש ראשון(ומקווה שאחרון) בגיל 25.

ציטוט

ראשית באמת חבל שהגעת בגיל צעיר למצב שמצריך טיפול שורש וכתר, אני מנחש שבגלל ריקבון עמוק שלא טופל בזמן. ועל כן הלקח הוא לא לחכות למצב כזה בעתיד, וגם אם אין שום כאב בפה ייתכן בהחלט שיש חור חדש, ועל כן מומלץ לפחות פעמיים בשנה ביקורת וטיפול של שיננית, ולפחות פעם בשנה ביקורת של הרופא האישי שלך.

לגבי הטיפול עצמו - אין ברירה. בכדי להגן על השן משברים ולהפחית כאבים יש לבצע קיצור שלה, ובכלל כתנאי להכנת כתר יש להוריד מחומר השן סביב סביב (=השחזה).

חורים בשיניים, טיפול שורש, מבנים וכתרים - תשובות לשאלות נפוצות

התחברות

בודק...