פורום
ניווט בפורום

פצע אחרי עקירה

ציטוט

שלום.. אני חייבת לעקור שן ואני מפחדת שהפצע אחרי העקירה יסתבך ולא ייסגר... יש לי היסטוריה של פצעים שלא נסגרים אחרי שני ניתוחים שעברתי, זיהומים וסיבוכים עם התפרים (ניתוחים שלא קשורים לשיניים).. עם אחד הפצעים הייתי 4 חודשים ועם הפצע השני שנה וחצי...
אני דוחה את העקירה כבר כמה חודשים אבל אני מרגישה שזה מחמיר...
קורה שפצע לא נסגר באזור הפה? מה עושים עם אנשים כאלו?
אני לא סכרתית אבל זו בעיה נפוצה אצל סכרתיים- מה עושים אצלם?
תודה וחג שמח

ציטוט

ראשית אם את חייבת לעקור שן - אזי לא לחכות, כי המצב רק יחמיר והסיבוכים בתיאוריה רק יגדלו, כולל האפשרות של נזק לעצם הלסת ו/או לחניכיים ו/או לשיניים סמוכות וכולי, וחבל.  שנית, יתכן ויש לך מערכת חיסונית חלשה מהרגיל, וייתכן שהכל בסדר והעקירות היו קשות מאוד. ממליץ לבצע התייעצות גם לגבי זה עם הרופא האישי, לשקול שהעקירה תבוצע עם מומחה לכירורגיה פה ולסת, לבצע בדיקות כלליות (דם, שתן, סוכר וכולי) דרך קופ"ח. אגב גם עישון מאוד מפריע לריפוי ולא רק מחלות כמו סוכרת או אחרות (איני יודע אם את מעשנת או לא). 

ציטוט

תודה רבה
אני לא מעשנת..
לא מוצאים סיבה למה הגוף שלי צריך עזרה בלרפא פצעים (הם נסגרים לי רק בעזרת חבישות מיוחדות, VAC וכו...)
האם סכרתיים מבצעים עקירות במרפאת שיניים רגילה? הם לא נחשבים ביותר סיכון?
תכלס מתייחסים אליי כמו סכרתית (למרות שאני לא)..

ציטוט

כפי שאמרתי בתשובה הקודמת, יתכן ויש לך מצב שבו מערכת החיסונית לך לא עובדת היטב, בין אם ליקוי בה ספציפית ובין אם חלק תסמונת רפואית, ועלייך לבצע כל מה שאפשר כדי להבין ולאבחן את מצבך ולהציע לך טיפול בהתאם. לגבי סוכרתיים וטיפולי שיניים, קשר הדוק גם בגלל המערכת החיסונית וגם בגלל בעיות אחרות, כמו ריפוי פעים לא תקין, נזק לכלי דם ונזק לעצבים. על כן אם האדם מאוזן מבחינת סוכרת, אין בעייה מיוחדת. ואם אינו מאוזן, הרי שמטפלים בו תוך שיקול דעת והבנה למצבו, דהיינו לשקול אם לבצע אופציות כירורגיוץ במרפאה או בבי"ח, לשקול את התרופות הנילוות,  במצבים אחרים לא יבוצע ניתוח אלא אולי טיפול אחר כאלטרנטיבה שיאנה כירורגית וכולי. 

סוכרת וטיפולים דנטליים

ציטוט

זו סתם היתה פריקה לא רלוונטית..
אולי אעקור בהמשך..
תודה רבה על התשובה

ציטוט

תודה
לצערי לא מצליחים למצוא מה הבעיה (האמת שגם לא כל כך מנסים.. הסיבה לא מעניינת את הרופאים יותר מידי אלא רק טכני לסגור פצע- אחרי שהם שללו את הדברים הביסיסיים כמו סוכר וחלבון..).. הם לא מחפשים- אני בת 29 ובריאה (כך ההנחה).. ועברתי עשרות רופאים..
תודה רבה על התשובה..
אני מרגישה שאני לא מסוגלת לעבור עוד תקופה ארוכה של טיפול בפצע קשה ריפוי ואני מפחדת להכניס את עצמי לזה עם העקירה...
הפחד שלי במיוחד שאם זה יקרה אחפש את עצמי ואתמודד עם זה לבד...
הפצע שהיה לי שנה וחצי כל רופא העביר לשני- עשרות רופאים אני לא מגזימה... כולם ניסו וכשראו שלא מצליחים העבירו את הטיפול.. והמנתח בכלל לא ליווה אותי בתתהליך הזה...

ציטוט

מאחל לך בריאות שלמה והחלמה מהירה 

התחברות

בודק...