פורום
ניווט בפורום

שיקום הפה

ציטוט

אני בן 53 לפני כ 10 שנים עשיתי 4 שתלים 2 בכל צד. כיום יש צורך להוציא את השתלים הנ"ל ולעקור את השיניים שנותרו בפה ולעשות שיקום לכל הפה.
הינני מעשן כבד ולפני 4 שנים עברתי ארוע מוחי. כמו כן יש לי פחד נוראי מטיפולי שיניים ולכן חיפשתי מקום שבו עושים טיפולי שיניים בהרדמה מלאה. הגעתי לבית חולים גדול בחיפה ביקשתי לעשות את כל העקירות בהרדמה ובפעם אחת ומשום ונאמר לי כי הדבר אפשרי . אבל בפועל זה לא נעשה כך. זימנו אותי וביצעו לי ניתוח אחד להוצאת השתלים ומבקשים ממני כל חודש חודשיים לבוא ולעשות עוד ניתוח. הינני מבקש לברר האם ניתן לבצע כל זאת בפעם אחת כולל הרדמה ולאחר מכן עד להשתלת השיניים לשים שיניים זמניות על מנת שאוכל לתפקד.

ציטוט

על הנייר הכל אפשרי. בוודאי כאשר רואים ושומעים שלל פרסומות שונות והבטחות מדהימות... בפועל, בכל מרפאה רצינית, במיוחד בבית חולים כפי שאתה מתאר, ומן הסתם מומחה לכירורגיה או מומחה לניתוחי חניכיים בדק אותך, ויש הערכת מצב והערכת סיכונים. קיצורי דרך הם רק על חשבון בריאות המטופל! כאשר מבצעים עקירות, השתלת עצם, שתלים והעמסה בבת אחת לעיתים הסבירות לכשלונות גדולה מכדי הרצון של המטופל ושל הרופא לסיים בניתוח אחד גדול את הכל... ובמיוחד תוסיף את העובדה ששתלים קודמים נכשלו, וכן שהינך מעשן כבד.

לכן אמליץ לך להיות סבלני וכן חכם, סביר להניח שאתה בידיים טובות של רופאים מומחים, עקוב אחרי ההסברים וההנחיות שלהם, ופעל בהתאם בלי להתפתות לקיצורי דרך.

כל טוב

התחברות

בודק...