פורום
ניווט בפורום

לא ספרתי הכל, אני חושדת שמרפאת פה ולסת שבבית החולים שאליו הגעתי בתמימותי, כלומר טעיתי בבחירת המקום, לא פועל בחל

ציטוט

לא ספרתי הכל, אני חושדת שמרפאת פה ולסת שבבית החולים שאליו הגעתי בתמימותי, כלומר טעיתי בבחירת המקום, לא פועל בחלל ריק ........

הנה כי כן בשנת 2003 בבית המשפט המחוזי שבחיפה, נפסקו לי מאות אלפי שקלים בגין "נכות צמיתה" שגרם רופא שיניים ללסת העליונה שלי, כשעיוות את צד שמאל, וגרם לי ל"נכות צמיתה" כהגדרת בית המשפט, שהשופטת הגדירה או בדקה גם באחוזי ביטוח לאומי (???) אולי לצורך הערכה, מכל מקום אני לא נחשבת נכה בביטוח לאומי !!!! וגם בפרישתי מהשירות במשטרה לא בקשתי ולא תבעתי נכות כלשהי ..
בעצם אלמלי מומחיותו של רופא השיניים המשקם (שאני לא מספרת לכם וגם לא לבית החולים מי הוא, כדי שלא יציקו גם לו,,,,) שהוא בכלל רופא מחיפה, ולא מעיר מגוריי , אילמלי מומחיותו היו פניי מעוקמים.

אני חושדת שבבית חולים פוריה מבקשים את חיי, מנין לי לדעת שלא? למה רוצים להרדים אותי ללא נימוק רפואי, או מה מסתירים ממני? ולמה מסרבים לנמק בפניי את הסיבה להחלטה, ולמה כל הזמן רק מבזים אותי? מנין לי לדעת שהם לא מקושרים או שליחיו של הנתבע בעברי. אפילו היה ניסיון , כלומר תוכנית שערערתי עליה, וזה להרדים אותי בהרדמה כללית, ולעשות באחת שיקום כירורגי היקפי בשתי הלסתות (???) שמא סבור מישהו שהייתי מצליחה להתאושש מפרוצדורה שכזו, ברור שהייתי מתה.
נכון להיום, פניתי לעורכת דין שתתבע את קופת החולים ותאפשר לי שיקום לא במקום שבו מתנכלים לי.

ציטוט

מכיוון שרשמת עוד 2 שאלות בהמשך, אענה לאחר האחרונה שבהן  

התחברות

בודק...