פורום
ניווט בפורום

תודה רבה על התשובה, לא התכוונתי לכתוב שאני אישה אלא אישה בריאה, בא להגיד שאין לי, נכון לעת הזאת , מח...

ציטוט

תודה רבה על התשובה, לא התכוונתי לכתוב שאני אישה אלא אישה בריאה, בא להגיד שאין לי, נכון לעת הזאת , מחלות או מחלות רקע, הגם גילי שנחשב לכאורה מתקדם .

מצד שני ,התנאים העכשוויים שיש לי בפה, מאוד קשים, ואני זקוקה לשיקום מחדש, ברצוני להעיר שכאשר שאלתי את כבוד המנהל למה הוא מבקש לנתח באחת שתי לסתות, זאת בהתחשב עם כך שמדובר בניתוחים היקפיים, שאדם סביר לא יכול להתמודד פיזית וגם נפשית, שלא לדבר על הסיכון המיותר. הוא ענה לי שהוא מלומד, בלשונו "למדתי 22 שנים" לאחר שערערתי בכתב על ההחלטה המוזרה, הוא הזמין אותי מחדש, ואמר לי כאשר רציתי להגיד דבר, "באת לשמוע או להשמיע, אם את חושבת שבאת להשמיע אז תלכי מפה"
למה אני עובדת אצלו? שמא מותר לו, או לכל אדם אחר כך לדבר אלי?! והאם הנך סבור שאדם אחר אילו היה במקומי, היה מוכן לשאת את ההקטנה הזאת? ועוד ועוד.....
אמנם נגרמה לי אכזבה, שכן כאזרחית תמיד סברתי, שבי"ח זה המקום היותר בטוח, אבל מתברר שלא... אז
יש עוד מומחים, ביום שישי מוזמנת לתל אביב לפרופסור ידוע שם, בתחום כירורגיה ושיקום הפה, לדבריו טיפל במצבים הרבה יותר מורכבים משלי, הוא יכין ביחד איתי תוכנית שיקום כירורגית, עובדה שתוכנית כירורגית מחייבת גם התחשבות במתרפא, ביכולות שלו להתמודד ואפילו רצונותיו. בכל אופן תודה רבה על המענה.

ציטוט

אני מאחל לך שתמצאי את הפתרון שיתאים לך, הן מבחינה רפואית, והן מבחינה אישית, בהצלחה 

התחברות

בודק...