פורום
ניווט בפורום

סילונית

ציטוט

רציתי האם יש הבדל בסילונית המקורית לסילונית של חברות אחרות?

ציטוט

ראשית, גם מה שמכונה כאן סילונית ומתחבר לברז כבר קיים בגלגולים שונים שנים רבות. אין הבדל ברמה העקרונית בין המכשירים, כולל אלו מאתרי הקניות בחו"ל. יש מכשירים שמתחברים לברז והחסירון הוא חוסר הניידות והצורך במתאמים לסוגי ברזים שונים, יש כאלו שהינם חשמליים עם מיכל שממלאים ולטעמי הם נוחים יותר וכמובן ניידים יותר, אך יש למלא פעמיים שלוש את המיכל בכל פעולה של שטיפת הפה. בכל מקרה זרם של מים מסייע לסלק שרידי מזון מבין השיניים והחניכיים, אך הוא פעולה משלימה לצחצוח איכותי עם מברשת וקיסם בין שיני או חוט דנטלי, ולא במקום, זרם המים אינו מסלק חיידקים שדבוקים לשיניים ולחניכיים.

ציטוט

ושאלה אחרונה בקשר לזה השימוש קל צריכה הדרכה שלא ישפריץ עליי או זה פשוט . ומשתמשים אחרי הצחצוחמוהחוט הדנטלי או לפני כלומר מה הסדרנהנכון , תודה.

ציטוט

כל סוג מן הסתם יתיז מים... על כן או מעל הכיור, או במקלחת. לגבי יעילות - אין ממ שחיבות או הכוחה מחקרית מה עדיף, אלא ברמת העיקרון שהכל יהיה נקי... לדעתי האישית היעיל ביותר הוא קודם לצחצח, אח"כ סילונית, אח"כ קיסם דנטלי מבריש או חוט דנטלי, ואח"כ שוב סילונית. 

ציטוט

קודם כל תודה. ברור שלא במקום אלא תוספת האביזרים כנראה לא מספיקים להגיע והציוע לי סילונית. קניתי את סילונית מקורית של XXXX וראיתי שיש אפשרות להוסיף קפסולות ג'ל האם זה משהוא אפקטיבי כי גם עולה הרבה וגם נאמר שצריך כל כמה ימים להחליף שזו כבר הוצאה יקרה יוצאת אבל זה משמעותי ועוזר יותר לשיניים וחניכיים אקנה.

ציטוט

ברמת העיקרון תוספת של ג'ל חיטוי או פלואורויד או סודה לשתייה וכולי יכולות לסייע להיגיינה טובה יותר של החניכיים והשיניים. יש דרכים שונות לבצע הנ"ל, ולאו דווקא מוצר X טוב יותר או יעיל יותר ממוצר Y. 

התחברות

בודק...