פורום
ניווט בפורום

הרדמה

ציטוט

האם זריקת הרדמה מסרטנת?
הרופא ביצע הרדמה והעניס את המחט כמה פעמים ברמה שמחמישי עד עכשיו כואב לי וקשה לי לאכול והיה. המון דם שנקרש. עכשיו יש באיזור מין כיב שלא היה לפני כן. ייתכן שזו מוגלה בעקבות ההחלמה של האיזור מהדקירה?

ציטוט

זרקית ההרדמה אינה מסרטנת, חלילה. אבל בהחלט מחט שחודרת לרקמה רכה פוצעת אותה במרה מסויימת, ואלו תחושות די נורמליות ושכיחות. אם המצב מחמיר או שיש נפיחות גדולה או הפרשות או עלייה בחום גוף - ליצור קשר בהקדם עם הרופא ולהגיע לבדיקה

ציטוט

שאלה נוספת. מאז הסתימות(סתימות בשתי שיניים אחוריות למעלה) יש לי כאב מאוד חלש מעומעם יותר כמו אי נוחות שהולך ובא. עדיין כואב לי מהזריקה בעיקר כשאני מכווץ את הלחי. אני לא מתליח לדעת אם הכאב הוא רק מהזריקה או שהכאב מהשן. כששאלתי את הרופא הוא אמר שהסתימות לא הגיעו לשורש. שתי שאלות- איך אדע אם הכאב מהשן או מהזריקה? האם יייתכן ששן תכאב מעט בעקבות סתימה? המשך שבוע?

ציטוט

אי אפשר ממש לדעת מהאינטרנט אם הכאב הוא מהשן או מהזרקיה. סבלנות מספר ימים, ואז במידת הצורך בדיקה נוספת של הרופא האישי. לגבי סתימות מאוד עמוקות - בהחלט תתכן תקופה של רגישות לאחר ביצועןף כמו בכל פצע עמוק בגוף שמחלים / נקע /שבר / ניתוח / שריר תפוס וכולי. 

התחברות

בודק...