פורום
ניווט בפורום

טיפול שיניים לילדה עם מום לבבי

ציטוט

שלום
בתי, בת 8.5, סובלת מכאבי שיניים מזה זמן רב. היא נולדה עם מום לבבי שטופל בהיותה בת חודש וכעת אמורה לעבור ניתוח נוסף להחלפת המסתם עקב הגדילה הטבעית מאז הניתוח הקודם.

עם זאת, בלי קשר לניתוח הנוסף, מרפאת כללית סמייל מסרבת לקבלה לטיפול במרפאה עקב הגדרתה כ"ילדה מורכבת", הדורשת טיפול בסביבת בית חולים.

הבעיה היא שגם בלי קשר לקורונה, תור ממוצע בבית החולים דורש המתנה של 5-6 חודשים, וכך גם טיפול. בפעם הקודמת שהילדה היתה צריכה לעבור טיפול שיניים נאלצנו להמתין ממש שנה לטיפול - מיולי 2018 עד יולי 2019.

חשוב לציין כי הקרדיולוג שלה לא רואה בעיה שתעבור טיפול במסגרת המרפאה תוך נקיטת אמצעי הזהירות הדרושים. הילדה ערנית, משתפת פ]עולה ויכולה לתקשר בדיבור בצורה טובה.

רציתי לשאול האם ישנו פתרון מערכתי למקרים כאלו, ולמי ניתן לפנות? אנו ממש אובדי עצות.

תודה
עידן

ציטוט

שלום עידן, לגבי מומי לב מולדים וטיפולי שיניים ניתן לקרוא כאן, אם כי אני מניח שאת רוב ההמלצות אתם מכירים. עשיתם את הדבר הנכון והוא להתייעץ בחוו"ד קרדיולוגית שאני מניח שמציינת דיוק את האבחנה ואת ההמלצה למתן אנטביוטיקה מהסוג והמינון המתאים. עליכם לפנות למוקד קופ"ח בתלונה ו/או לנציב פניות הציבור ו/או למשרד הבריאות. בהחלט אין זה סביר להמתין חצי שנה לטיפול. באם לא יימצא פתרון מניח את הדעת, אמליץ לפנות למומחה לרפואת שיניים לילדים באופן פרטי.

התחברות

בודק...