פורום
ניווט בפורום

מצב מוזר

ציטוט

שתל שחשה כאבים מדי פעם כל הבדיקה והצילום נראו בסדר והיום הייתי אצל שיננית וראתה איזה בליטה נפיחות בדיוק איפה שהתלוננתי תעדכן את הרופאה קבעתי עוד תור אצל הרופאה לאחר שתעדכן מה ראתה לדעתה. אבל האם הגיוני מצב שבצילום ובבדיקה לא ראו שהתפתח עם הזמן או שפשוט השיננית עושה ניקוי יסודי סביב הפה וגילתה משהוא שהתפספס במצב כזה ואם הצילום תקין יכול להיות מצב שלא רואים בצילום ופתאום יש בעיה ומדובר על שתל וכדאי יהיה לפתוח את הכתר ולראות לאור שראתה השיננית לפתוח כי צילום נראה לי לא הגיוני לעשות עוד פעם .

ציטוט

תהליכים דלקתיים מתמפתחים לעיתים במשך הזמן ועל כן החשיבות של טיפול תקופתי עם השיננית ובדיקה / טיפול עם הרופא בהתאם לצורך במקביל לבדיקה שנתית. בדיוק כמו בכל איבר בגוף או בעיות בריאותיות, רק בבדיקה אישית רפואית מקצועית אפשר יהיה לאבחן את המצב ולשקול איזה טיפול מתאים כרגע. 

ציטוט

בגלל זה קבעתי עוד תור והשיננית גם תדבר וגם כתבה את דעתה ונרטה באמת מה יחליט. אבל יכול להיות שבאמת הדלקת התפתחה יותר ויצטרכו עוד פעם צילום או אפילו לפתוח את הכתר ללא צילום מצב שייראה רק לאחר פתיחה למרות שבצילום לא נראה או אפילו או לשים בפנים או לתת אנטביןטיקה והרור שאדע לאחר התור שקבעתי להערכה מחדש ולפי זה יוחלט אם הכל בסדר או צריך טיפול .

התחברות

בודק...