פורום
ניווט בפורום

כאבי שיניים.

ציטוט

אהלן.. התחילו לי כאבי שיניים עזים בשני שיניים אחת מול השניה שיניים מקבילות במיקום שן אחת ליד הטוחנת הסופית (למעלה ולמטה).
הלכתי לבדיקת רופא פרטי במחשבה שיש לי חורים, כי כללית היו סגורים, ובתצלום בבדיקה אצלו ובפנורמה (שביקש שאעשה) נראה שיש לי שן כלואה בצד שמאל למטה שדורשת עקירה כירורגית ואני כרגע מחכה להפנייה לתצלום סיטי . והוא טען שהכאבים כנראה נובעים מהשן הכלואה.
הלכתי לבדיקה נוספת אצל כללית וגם שם הרופא טען שצריך להוציא את השן הכלואה ושאין לי חורים אך הוא לא רואה שום סיבה שיהיו לי כאבי שיניים דווקא בשיניים ספציפיות מקבילות. ואמר שאני צריכה ללכת לבדוק אצל רופא מתמחה לסת או אף אוזן גרון כי הוא חושב שאולי זה כאב נוירולוגי.
ועכשיו רציתי לדעת האם כאב כזה באמת לא יכול לנבוע מהשן הכלואה?
ממה כן? ואיך אני מגיעה לרופא שמתמחה בזה? דרך מי אני מבקשת הפניה לזה.
תודה ויום טוב

ציטוט

אני מצטער, אין לי דרך לעזור ולנחש מה מקור הכאבים, דרך האינטרנט זה בלתי אפשרי, ובמיוחד ששני רופאים בדקו אותך ואת הצילומים ולא מצאו סיבות אחרות. לגבי מומחה לכירורגיה פה ולסת, יש בבתי חולים ובקופות חולים, מן הסתם הזמינות היא בדרך כלל לא מדהימה ויש לחכות זמן רב לתור לבדיקה. באופן פרטי יש כמובן רופאים מעולים שיוכלו לבדוק אותך בזמינות טובה בהרבה, או שהרופא האישי שלך יפנה אותך לרופא ספציפי שהוא עובד מולו, או מהרשימה הנ"ל של כירורגים פה ולסת

התחברות

בודק...