פורום
ניווט בפורום

כתר זירקוניה מונוליטית

ציטוט

שלום,
אני צריך לעשות כתר זירקוניה מונוליטית בטוחנת, ומחפש רופא שיניים, עכשיו איך אפשר להתחיל לחפש רופא מתאים ? לפי איזה קריטריונים ? התמחות ? מה צריך לדעת מראש ?
וכמה עולה בערך כתר זירקוניה מונוליטית? והאם לפי מחיר אני יכול לקבוע מקצועיות של הרופא?
תודה.

ציטוט

לגבי רופא טוב - כדאי לבקש המלצות מחברים, שכנים, משפחה וכולי, או לפחות לקרוא המלצוחת על רופאים שונים באתרי אינטרנט שאינם תלויים במימון של הרופא (!), כדי לדעת מה מטופלים שונים חשבו על הרופא/הטיפולים. לדעתי כדאי תמיד להתייחס בזהירות לפרסומות ממומנות שמבטיחות ניסים ונפלאות. חשוב לקבוע פגישה עם הרופא, לשאול, לבקש דוגמאות, להבין את התהליך, להתרשם מהסבלנות והיחס של הרופא והצוות, ניקיון המרפאה, הקפדה על נהלי הקורונה וכולי.

לגבי החומר - זירקוניה מונוליטית הינה חומר נפלא לדעתי, אבל יש כמה חברות שמשווקות כתרים מסוג זה - לעומת רופאים שמזמינים גם ממעבדות בחו"ל. וגם כאן, יש מעדות נפלאות בארץ ויש מעבדות נפלאות בחו"ל, בדיוק כמו שיש מעבדות גרועות בארץ ומעבדות גרועות בחו"ל. על כן אם חשוב לך לדעתי בדיוק מה החומר, איזו חברה מייצרת, איזו ארץ מייצרת וכולי - כדאי לברר לפני כן. 

עלויות - משתנה ממרפאה למרפאה, ומרופא לרופא. וגם לפי איזור מגורים. לפי מחיר אי אפשר לקבוע מקצועיות. לא אנקוב במחירים ממוצעים באינטרנט, כי אין מחיר מוסכם ואחיד בין כל המרפאות הפרטיות בארץ (בדיוק כמו שאין מחיר קבוע למסעדות שונות, אבל ברור שסטייק טוב יעלה יותר משאוורמה טובה, שתעלה יותר מנקניק בפיתה, לדוגמא). 

טכנולוגיה - יש מרפאות שבהן יש סורק תלת מימדי. אם זה חשוב לך - כדאי לבדוק לפני כן.

 

 

התחברות

בודק...