פורום
ניווט בפורום

ציפוי חרסינה

ציטוט

שלום, אני מתעניינת בציפוי חרסינה וגיליתי שיש הרבה שיטות וסוגים של ציפויים, כאלה עם השחזה וכאלה בלי. איך ניתן לדעת איזה שיטה היא העדיפה מכולם? כל רופא ממליץ על השיטה שלו מן הסתם. הטווח מחירים בין 1500 ש"ח לשן עד 6000 ש"ח לשן הפרשים עצומים מה שעוד יותר מחשיד מה השיטה הטובה והאמינה. אשמח לעזרה.

ציטוט

יש הרבה מאוד שיטות וחומרים, אבל באופן כללי הציפוי עדיף שיהיה דק וחזק ככל האפשר, עם מינימום נגיעה בחומר השן. ועל כן גם התכנון עצמו חשוב מאוד - לא לכל אחד ציפוי חרסינה יועיל, למשל אם יש זוות עקומה מדי או מסובבת מדי של אחת השיניים או יותר, עלול להיות מצב שבכדי לשים ציפוי תהיה פגיעה גדולה בשן הטבעית עד כדי נזק בלתי הפיך.

על כן:

א. קודם כדאי בכלל לבדוק בצורה מקצועית אם ציפויים הם הפתרון המתאים, כולל מומלץ במצבים של שיניים "עקומות" ו"מסובבות" בכלל להתייעץ גם עם מומחה ליישור שיניים. 

ב. לא להתפתות למודעות קורצות המבטיחות ניסים ונפלאות. להזהר גם מהטעיות, למשל למינייטס הוליוודי או למינייטס יהלום או למינייטס קריסטל והמצאות פרסומיות אחרות....

ג. בפירוש לאחר הבדיקה וההצעה גם לבקש דוגמאות למקרים דומים שבהם הרופא טיפל, בכדי לעמוד על ניסיונו בתחום

ד. בפירוש לדעת מהם החומרים ומהן השיטות (למשל emax או פלטנום פוליאה או לומינירס הינן שיטות מוכרות איכותיות). לדעת גם שלמינייטס הם שם כללי לציפוי, ולא ספציפית מבטיח חברה או מעבדה מסויימת

 

ציפוי חרסינה לשיניים

התחברות

בודק...