פורום
ניווט בפורום

מה קורה עם מדביקים כתר זירקוניה עם פוג'י במקום עם דבק יעודי לזירקוניה

ציטוט

ביצעתי כתר זירקוניה בשן 25 ומאז ההדבקה הקבועה יש כאבים המקרינים לסינוס ולאזור עד כדי מיגרנה. טש 2 תעלות ומבנה קומפוזיט. הכתר הודבק עם פוג'י. רופא שהייתי אצלו לחוות דעת שניה אמר שפוג'י אינו יעודי לכתרי זירקוניה . הוא הציע לנסות להסיר את הכתר ולהדביקו מחדש עם דבק לזירקוניה.(ההדבקה מעט ניידת)השאלה מה ההשלכות של הדבקת כתר זירקוניה עם פוג'י ומה בעצם הנזק שיכול להיגרם מכך.
תודה.!

ציטוט

יש עשרות סוגי דבקים לסוגים השונים של הכתרים. לכל דבק יש שורה שלמה של הנחיות לגבי חומרים כימיים שמשתתפים בתהליך ההדבקה, ויש אלמנטים גם שלא קשורים לדבק וחשוב לבצעם, למשל חיספוס החלק הפנימי עם התזת אבקה של גרגירים זעירים שנקראית אלומיניום אוקסיד, עם מכשיר מיוחד, וגם זה משפר את חוזק ההדבקה. 

לגבי כתר חדש שבוצע, כאבים, בעיות עם הדבקה וכולי - הייתי ממליץ קודם כל לבדוק מול הרופא שביצע את העבודה והטיפול מדוע יש כאבים ולברר לגבי ההדבקה. כמובן זכותך ללכת לטיפול לכל רופא אחר. 

ציטוט

הרופא שביצע אמר שמבחינתו אין לי מה לחזור כי אינו יכול לעזור. לכן הלכתי לאחר שהציע לנסות להסיר את הכתר,ולהדביקו מחדש, רעיון שקצת הפחיד , לכן ניסיתי לברר מה יגרם עם מדביקים את הזירקוניה על המבנה קומפוזיט עם פוג'י. בינתיים הייתי אצל רופא שלישי שאמר שההבדל הוא בחוזק ההדבקה. ותודה לך דר גיא

התחברות

בודק...