פורום
ניווט בפורום

עקירה כירורגית שן של בינה רקובה

ציטוט

שלום,
לפני שנה בבדיקת רופא שגרתית, אובחני אצלי שן בינה רקובה, למעלה משמאל. ממש רואים כיס שחור
בינתעים חלפה לה כמעט שנה ולא עקרתי, בעקבות פחד גדול וחחש מהטיפול. ברצוני לשאול מב ניתן לעשות לעשות כדי להתגבר? האם ניתן לעקור בהרדמה כללית, טשטוש? לא מעוניינת זהמצב יחמיר יותר... תודה!

ציטוט

אם הרופא האישי מסוגל לבצע את הנ"ל ויש לך אמון בו ויחסים טובים איתו, גשי אליו בהקדם. אם לא, שיפםנה אותך למומחה לכירורגיה פה ולסת. כמובן שככל שהמצב מחמיר גם הפחד גדל, אפשר לבקש גז צחוק או טשטוש, אבל מעל הכל הוא האמון והיחסים עם הרופא שמטפל בך 

ציטוט

תודה על תשובתך. אתמול ניגשתי לייעוץ במרפאה בה אני מטופלת מגיל צעיר. כשהגעתי עשו צילום אחד של השן ואז נכנסתי לרופא. אמר בוודאות שיש צורך לעקור כי יש חור גדול וזה לא ניראה מסובך. כששיתפתי אותו בפחד בחששות שלי, הרגשתי שהיה חסר סבלנות כלפיי ורק טען שהוא מיומן ויכול להוציא את השן תוך 7 דקות. אני לא בטוחה שהוא כירורג. איך שם אפשרות לגז צחוק או טשטוש. קבעו לי שם תור בשלישי הבא, אחרי שכבר ביטלתי בחודש שעבר. הביקור מעט ערער את בטחוני, כיוון שזו מרפאה וותיקה שאני סומכת עליה (עברתי שם סתימות, ביקורות ושיננית). עקירה זו פעם ראשונה שלי.
ני חוששת מאוד מהחמרה וממש רוצה להיפטר מהשן, אבל משהו אצלי לא רגוע. במידה ואפנה למקום אחר העלות וודאי תהיה גבוהה וגם יינתן תור רחוק מאוד.

התחברות

בודק...