פורום
ניווט בפורום

התלבטות בנוגע לכתר חדש

ציטוט

שלום, לפני כשבועיים סיימתי טיפול של כתר חרסינה בשן טוחנת, ולאחרונה אני מרגיש שיש רווח גדול בין הכתר לשן לידה (עם סתימת אמלגם). כשאני מעביר חוט דנטלי יוצאות שאריות מזון משמעותיות. יכול להיות שהליטוש האחרון של הכתר הקטין את נפחו ופגע בנקודת מגע. רציתי לשאול האם כדאי לבקש להחליף את הכתר או שבגלל שאני מעביר חוט באופן קבוע זאת לא בעיה רצינית?

בנוסף, האםמקובל להגיד שזאת אחריותה של הרופאה לבעיה כזו או שאני אצטרך לשלם על הכתר החדש?

ציטוט

אלא אם היה רווח גם לפני כן בין שיניים אלו, אזי המצב לא תקין וייתכנו בעיות בהמשך שנובעות מלכידת המזון שם במצטבר. האם הסתימה לא תקינה או שהכתר לא תקין - איני יודע כמובן. עליך להגיע לבדיקה עם הרופאה האישית ולעדכן אותה במצב. אם הכתר החדש אינו מדוייק - מן הסתם הוא יוחלף. אם יש צורך בסתימה חדשה - יש לבצעה. 

ציטוט

תודה על התשובה. הייתי אצל הרופאה והיא אמרה שאכן יש רווח גדול מידי בין הכתר לשן ליד והציעה לי להחליף את הסתימה בשן ליד וכך ליצור נקודת מגע במקום לעשות כתר חדש. אני מפחד שהייעוץ שלה מגיע ממקום של חיסכון בעלויות, זה הגיוני להחליף סתימה תקינה במקום לעשות כתר חדש?

ציטוט

מאוד תלוי אם באמת הסתימה תקינה, וכן באנטומיה שלה, דהיינו אם הוספת חומר תיטיב עם המצב ולא יפגע באנטומיה הטבעית של השיניים ושל החניכיים, אזי לא נורא.  

התחברות

בודק...