פורום
ניווט בפורום

שן עם עששת

ציטוט

האם שן שיש בה הרבה עששת רבל עדיין לא הגיע לעצב, החיידקים יכולים לחדור אל הדם וכל מה שעלול לקרות או שזה קורה רק כשהריקבון עובר את העצב?

ציטוט

ריבוי חיידקים, למשל בעששת נרחבת, יכול לעבור לזרם הדם גם אם יש מגע בחניכיים, למשל. בכל מקרה איני מבין מדוע לדחות טיפול, או שזו רק שאלה תיאורטית? 

ציטוט

העששת היא בשן בינה כך שאני אמור לעקור. אני די חושש לעשות את זה כי בשונה מסתימה זה קצת יותר מורכב ודורש החלמה (השם אינה כלואה כך שלא מאוד קשה). בעיקר החשש שלי הוא בגלל הרופא המטפל הנוכחי שלי, הוא ביצע לי סתימות אבל בסתימות אחוריות ההרדמה לא השפיעה כך שכשמדובר בשן בינה שהיא אחורית אני מת מפחד שגם כאן ההרדמה לא תעבוד וזה יהיה יותר קשה מלפלהרגיש קדיחה בשן אני מניח אז אני עדיין חושב על איזה רופא לבצע אצלו את העקירה (אני מטפל בקופת חולים)
שאלה לגבי ההרדמות, האם זה תדיר שהרדמה לסתימות בשיניים אחוריות פחות משפיעה?

ציטוט

בלסת התחתונה יש קושי גדול יותר בהרדמות בגלל מבנה עצם הלסת והעיצבוב שעובר בתוכה, לעומת לסת עליונה שכמעט תמיד קל מאוד להרדימה. אבל אם יש עששת וההחלטה היא לעקור - גש ובצע זאת בהקדם. הרופא בוודאות יבדוק כי האיזור רדום מספיק לפני שיתחיל בעקירה.  

ציטוט

הבעיה שכם בסתימות למעלה הרגשתי את הקדיחה. השאלה אם יש קושי בלהרדים איזור אחורי בלסת כי זה מה שהיה בסתימות בשיניים אחוריות

ציטוט

יש הבדל בין "להרגיש" לבין "כאב". אין שום סיבה שיכאב בטיפול רגיל, ותמיד אפשר לבקש עוד חומר הרדמה. לעומת זאת להרגיש ש"משהו מתבצע" בהחלט נורמלי ותקין

התחברות

בודק...