פורום
ניווט בפורום

טיפול שיניים בהרדמה?

ציטוט

שלום ..
יש לי כאבים כאשר אני שותה קר. אחר כך הכאבים נשארים עדינים ולוחצים. והקטע שזה עובר משן לשן, מלמעלה למטה. ולא שן אחת ספציפית. כאילו כאבי שיניים בכל השיניים הטוחנות.
התחלתי לקחת אנטיביוטיקה על דעת עצמי מוקסיפן פורטה כבר יומיים אבל אין שיפור.
יש לי כמה שאלות:
1. האם ייתכן שזה בכלל כאבי חניכיים ולא שיניים? ( מציינת שאני בת 32, ופעם אחרונה שהייתי אצל רופא שיניים הייתי בת 7-עשיתי 2 עקירןת וזהו).
2. אניייי מתה מפחד לגשת לרופא שיניים, אפילו רק לבדיקה כללית בלי טיפול(זוכרת את המברג הזה שהכניסו ולחצו שן שן כמשהו נוראי).
3. יש לי בעיה פיזית של קריסטלים באוזניים וסחרחורות, ואני לא אוכל להרים את הראש או הסנטר לפי דרישת הרופא, וגם לא יכולה לשכב. האם רופא יכול לטפל בי בלי הטייה של הראש? רק שאני אשב על כיסא ויפתח את הפה??
4. אני בקופת חולים כללית ומאוד רוצה לעשות טיפול שיניים בהרדמה מלאה. כל בית חולים שהתקשרתי אמרו לי שעושים רק לילדים.. ומסרבים לאשר לי דבר כזה. ( אמרתי להם שאדאג לכל טופס התחייבות או הפנייה שאני יתבקש) אבל הם שוללים על הסף טיפול בהרדמה מלאה.

ציטוט

יש המון דברים שרשמת שמאוד מפריעים לי כרופא וכאדם, ואת עושה המון טעויות. אני מניח שהרוב המוחלט הוא מהחרדה הגדולה שלך ובמקביל גם חוסר הנה וחוסר מודעות, ולדעתי בכלל הפתרון שלך הוא למצוא רופא עדין וסבלני שיעביר אותך ממצב של חרדה בלתי נשלטת למצב של נינוחות יחסית, ומקסימום פחד נורמלי שאת יכולה לשלוט בו. עצות שונות לכך רשמתי כאן:

פחד מטיפולי שיניים - דנטופוביה / דנטלפוביה: כיצד להתמודד עם חרדה דנטלית?

ראשית, אין לקחת בשום אופן אנטיביוטיקה ללא הצדקה רפואית ומרשם רופא. יש חשש לא רק לתגובה אלרגית, אלא גם להיווצרות זני חיידקים עמידים לאנטביוטיקה בגופך, וזו סכנה בריאותית. מה גם שאנטיבוטיקה לא תרפא שום דבר אם מוקד הזיהום נותר בתוך הגוף

שנית, אם כ-25 שנים לא טיפלת ולא נבדקת, ייתכנו בעיות רבות שמצטברות - אולי חורים בשיניים? אולי בעיות חניכיים? אין לדעת. שום בעייה לא תפתר מעצמה.

לגבי תנוחה על הכסא - ייתכן ובשינויי תנוחה בהדרגה תוכלו למצוא זווית שבה רופא יוכל לטפל בך. במצב של ישיבה ב90 מעלות לא תצליחו.

לגבי הרדמות כלליות - יש בהחלט מרפאות פרטיות שערוכות לכך, או לאפשרות פשוטה יותר וזולה ובטוחה בהרבה - גז צחוק, ואולי סדציה / היפנוזה.

לגבי ההמשך - כך או כך אם תטפלי בבעיות כרגע, יהיה חכם ובריא וקל (וזול) הרבה יותר לעתיד אם תגיעי לטיפולים משמרים ומונעים כל מספר חודשים מאשר לבוא בחרדות נוראיות כל מספר שנים.

בהצלחה 

התחברות

בודק...