פורום
ניווט בפורום

יישור שיניים

ציטוט

בשל נסיגת חניכיים נוצרו לי רווחים קטנים בשיניים אשר נסגרו עם חומר קומפוזיט (לפי הבנתי זהו חומר סתימות), אני כרגע שוקלת אופציה של יישור שיניים, האם הדבר אפשרי לאחר ביצוע סגירת הרווחים על ידי סתימות?
לא נעשו שיופים של השן הטבעית אלא רק של החומר.

ציטוט

מאוד תלוי בהחלטות של הרופא האישי ושל הרופא שיבצע את יישור השיניים. טכנית זה אפשרי, אבל זה להחלטתם

ציטוט

בשל נסיגת החניכיים?
חשבתי על יישור שיניים שקוף, פלטה כזאת נשלפת
יש אפשרות לבצע כאשר קיימת נסיגת חניכיים? כמובן שביצעתי הקצאת שורשים ואני מקפידה על היגיינה בבית והרופא אמר שהחניכיים נראות טוב.

ציטוט

ראשית יישור שיניים אפשרי  כאשר אין מחלת חניכיים. לא משנה באיזו שיטה.

שנית, אם הרווחים ייסגרו, אי אפשר יהיה להזיז את השיניים פנימה עוד יותר או לבצע סיבובים ותיקוני זווית, אלא אם יבוצע מדי כמה שבועות השחזה דקיקה או ליטוש וכולי. 

עלייך להתייעץ עם הרופא האישי שלך לגבי אפשרויות הטיפול שכן דרך האינטרנט בלתי אפשרי לתת לך איבחון מדוייק למצבך או הצעות לטיפול

ציטוט

לא כל כך הבנתי למה התכוונת ד״ר? על איזה רווחים מדובר? על אלה שנסגרו בעזרת הקומפוזיט?
לא הבנתי את התשובה אם המצב מאפשר לבצע יישור שיניים בשיניים שהייתה בהם נסיגת חניכיים?

ציטוט

כן, הרווחים שקיימים בין השיניים סביר להניח שמקורן בבעיית חניכיים, כדברייך. אם יש גם תזוזה בהן כמובן איני יודע. ואם יש צורך בהזזתן לצורך סגירת הרווחים גם איני יודע. ועל כן רשמתי שאם יסגרו את הרווחים לפני יישור שיניים ו/א וטיפול בבעיות החניכיים, ייתכן והנ"ל יהווה בעייה טכנית בהמשך.

לי אין יכולת לאבחן את המצב במדוייק אצלך באינטרנט. הרופא האישי יוכל להסביר לך את המצב ואת הצעתו לפתרון, ותוכלי גם לשאול אותו לפי מה שרשמתי אם ניתן לבצע סיגרת הרווחים או שעדיף קודם לבצע את יישור השיניים. 

התחברות

בודק...