פורום
ניווט בפורום

שו בינה

ציטוט

שבוע שעבר היה לי דימום בצחצוח הלבת התחתונה בצד ימין בסוף , כאבים ונפיחות , עשיתי שטיפות עם מי מלח והרבה צחצוחע שיניים ואז פניתי לעזרה ראשונה הרופא אמר זה שן בינה ונתן מוקסיפן ומי פה יש לציין שאיני יודעת לבלוע כדורים לכן לא לקחתי מוקסיפן אלא רק מי פה , ברוך השם הכאבים ממש פחתו אך עדיין נשארה מעט נפיחות בצד הלחי , רציתי לשאול אם לקחת בכל זאת מוקסיפן בריסוק ? או שכבר פחות יש צורך מכיון שהכאבים והאודם עברו ונשארה רק מעט נפיחות על הלחי הפנימית

ציטוט

קפסולות מוקסיפן בפירוש אי אפשר לרסק ואסור לפתוח אותן ולבלוע את האבקה בתוכן, זה גם לא יעיל לחלוטין כך. אפשר לבקש מהרופא סירופ מוקסיפן במינון שיהיה זהה למינון שרצה לתת בכדורים, או גורים מסוג אחר של אנטיבוטיקה שאותם כן אפשר לרסק לאבקה ולבלוע (למשל קלינדאמיצין / דאלאצין C). 

האם יש צורך עדיין באנטיביוטיקה במצבך? רק הרופא האישי שבודק את המצב יוכל להחליט. תיאורטית במידה והנפיחות ירדה בצורה ניכרת ויש הקלה משמעותית אין טעם בהתחלה כעת של אנטיביוטיקה.

אבל אני חייב לציין - לא ברור לי מדוע כשהרופא בדק אותך לא שאלת לגבי אנטיביוטיקה בבליעה, ומדוע עברו מספר ימים עד ששאלת כאן, היית צריכה לשאול אותו מייד כשהחליט לתת מרשם.

ציטוט

האמת שאמרתי לרופא שאיני יודעת לבלוע כדורים אך אמר שסירופ לא יעזור , והאסיטנטית אמרה לי שניתן לרסק את הכדורים אבל הרגשתי שפחות כואב

ציטוט

שוב, קפסולות אסור לפתוח והן רק לבליעה. כדורים כמו אוגמנטין / דאלאצין אפשר לרסק ולבלוע עם כוס מים 

התחברות

בודק...