פורום
ניווט בפורום

עברתי עקירה כירורגית 47 היה שבר בשורש לאחר חצי שנה שהסתובבתי ככה היה לי דלקת והייתי לוקח כל פעם אנטיביוטיקה וגם

ציטוט

עברתי עקירה כירורגית 47 היה שבר בשורש לאחר חצי שנה שהסתובבתי ככה היה לי דלקת והייתי לוקח כל פעם אנטיביוטיקה וגם נאכל לי העצם של השן. הרכיבו לי גשר בין 48 ל 46 שניהם אחרי טיפולי שורש ישנים ב48 עשו לי הארכת כותרת. מאז הרכבת הגשר עברה שנה וכל הזמן יש לי לחצים ואי נוחות בשן 46 ומאחורי השן אין כאב רק לחץ בחניכיים עצמם הורידו לי את הגשר גם יש לחצים באותו איזור שמו לי גשר זמני גם יש לחצים. הייתי אצל מומחה טיפולי שורש הכל תקין אמר מומחה שיקום גם אמר הכל תקין
הייתי אצל רופא אחר הרכיב לי גשר זמני גם עשה לחצים הוריד לי אחרי שבוע. הייתי אצל מומחית רפואת הפה אמרה הטיפולים תקינים הביא לי אטרולט 10 מ"ג אומרת זה לחץ עצבי. שמתי את הגשר אטמול שוב לוחץ ולא נוח באיזור שן 46. העצם בשן 47 התאחתה לגמרי בצילומים הכל תקין. יש לי הידוק שיניים ביום ובלילה ומחכה לתור אצל כירורג פה ולסת ד"ר וינוקרט. האם יש אנשים שמתאים לשים רק שתל ולא גשר?אני לא יודע כבר מה לעשות ולמי לפנות הייתי אצל הרבה מומחים ורופאים מה עושים במקרה כזה? כבר שנה סובל מאד ואין לי שקט מהשיניים.

ציטוט

בהחלט ייתכן שבגלל חריקות השיניים אתה סובל מכאבים, והייתי ממליץ לבצע סד לילה מאוזן היטב - וגם לקרוא ולהחכים בנושא - רוב החריקות נובעות מסטרס נפשי ובתקופה האחרונה בגין המצב בארץ ובעולם אני רואה לפחות פי 3-4  מקרים של כאבים / שברים בשיניים / כתרים בגלל חריקות. 

כמו כן כדאי לוודא שאין בעיית חניכיים בנקודות בהן הכתר נפגש עם החניכיים.

חריקת שיניים (ברוקסיזם) ושחיקה, הרגלים מזיקים וכאבי פנים ולסתות TMD

התחברות

בודק...