פורום
ניווט בפורום

גשר של שלש

ציטוט

שלום דוקטור

היה לי גשר ישן מאוד כ 40 שנה) שלאורך כל הזמן לא היו לי בעיות איתו עד שלפני כשנה וחצי התחיל להציק ולכן הלכתי לרופא שיניים ואמר לי שהגשר שיש לי ישן מאוד וכדאי לעשות גשר חדש.
מדובר על גשר של שיניים 45 , 46 , 47 (לסת תחתונה צד ימין).
התחלתי בפרוצדודרה בטיפול שכלל הסרת הגשר הישן + טיפולי שורש בשן 46 ו- 47. (בשן 47 לפי צילום הראה אנטומיה חריגה בשורש השן ולכן בוצע טיפול שורש מיקרוסקופי בעזרת מיקרוסקופ ).
הורכב המבנה ובהמשך הורכב הגשר החדש - כתר חרסינה בהדפסה דגיטלית.
לפני כחודש חודש וחצי סיימתי הטיפול.

הבעייה שכבר בשבוע הראשון לאחר סיום הטיפול חשתי בכאבים אבל לא כאבים חזקים . הכאבים הופיעו בעיקר כאשר אכלתי בצד הזה דברים קשים.

חזרתי לרופא ואמר לי שזה כנראה שאריות אוכל וצריך לנקות טוב טוב השינייים בעיקר במקום הבעייתי באמצעות חוט דנטלי ולשטוף טוב טוב הפה עם כוס תמיסת מלח 3 פעמים ביום.
עכשיו יש כאבים יותר חזקים ורק אם אני לא אוכל בצד הזה הכאב קצת נרגע.

מה מקור הכאבים ? הרי עשו לי טיפולי שורש . מה כדאי לעשות.

תודה

ציון

ציטוט

הי ציון, אין לי כל דרך לאבחן את מצבך האישי, לצערי. עליך לחזור לרופא האישי ולבצע מספר בדיקות בכדי לגלות את המקור לכאב - לעיתים זו בעיית חניכיים, לעיתים בעיית דיוק בביצוע הכתר, לעיתים מתפתח סדק בשורשים שעברו טיפול, לעיתים זו בעייה של איזון והתאמה מושלמת ללסת הנגדית - כל הנ"ל הם רק אפשרויות ותיאוריות, בפועל רק הרופא שבודק ביסדויות ומבצע צילומים במקביל לבדיקה הקלינית יוכל לאבחן ולעזור

התחברות

בודק...