פורום
ניווט בפורום

כמה שאלות.. סליחה על האורך

ציטוט

התחלתי תוכנית טיפולים ארוכה ומייגעת... עד עכשיו עשיתי 2 עקירות וטיפול שורש בצד שמאל למעלה היה לי ממש נפוח... ובתור הבא הרופא רוצה לעשות לי עקירה בצד שמאל למטה וסתימה קטנה באותו אזור... אמרו לי שהזריקה למטה ממש ממש כואבת... איך אפשר להקל?
שאלה שניה- עקרו לי למעלה את השן הטוחנת והשן שלידה (26-27) ואין לי שן בינה למעלה (לא גדלה לי) ולמטה הרופא אמר שעוקרים את השן הטוחנת ושם כן יש לי שן בינה שהרופא אמר שלא מורידים...
אמרו לי שאם אין שן למעלה חייב לעקור את השן שלמטה כי היא תגדל עד למעלה... בתוכנית טיפול אין עקירת שיני בינה בכלל... הרופא אמר שמה שלא חייב לא עושים בינתיים... אבל זה אומר שאני אצטרך בטוח בהמשך?
שאלה שלישית- הרופא שלי שלח אותי למומחה לטיפולי שורש ד"ר שאול לין בשביל שאולי אפשר לעשות טיפולי שורש... והוא אמר שרק לשתיים... בתוכנית טיפול יש לי 7 עקירות ואני רק בת 31... עקרתי כבר 2... ללכת לעוד חוות דעת או להמשיך בתוכנית שעשו לי? הבנתי שזה רופא ממש טוב ומקצועי...
מתתי מכאבים בפה והם פחתו אחרי הטיפול שורש שעשיתי שבוע שעבר ועכשיו יותר טוב... מה אכפת לי להשאיר שיניים שצריכים להוציא (אני אעשה את הטיפול שורש שנשאר כי זה חייב כדי להחיות את השן) אם אין לי כאבים חזקים? הגעתי לטיפול שאי אפשר לחזור ממנו- עקירות.. מה דחוף? אשמח להבין.
תודה וערב נעים!

ציטוט

אני מתנצל, ממש אין לי יכולת לקבוע בתוכניוות טיפול שניתנו לך מה דחוף ומה סובל דיחוי, מה ראוי לעקור ומה ראוי להציל, אין שום דרך להבין ובמיוחד ללא בדיקה קלינית ורנטגנית. מה גם שלכל תוכניתייתכנו וריאיציות שונות.

מה שלדעתי את צריכה לבצע ובהקדם הם 2 דברים חשובים ביותר:

1. לשבת עם הרופא האישי שלך, זה שבנה את תוכנית הטיפול בהתאם למצב - ולעשות סדר במידע שלך, לקבל הסבר מלא על כל שלב ושלב, וליריאציות שונות שייתכנו. כולל תשובות לשאלות רבות שנתת כאן ורק הוא יוכל לענות עליהן.  

2. ולא פחות חשוב - לבנות תכנית מניעה ואיבחון מוקדם לכל הבעיות בעתיד - לא ייתכן שבחורה צעירה כמוך תהיה עם כ"כ הרבה בעיות שונות, ולא תבצע שינוי בצורת החיים שלה - אולי תזונה? אולי היגיינה אוראלית? כל כמה זמן להגיע לבדיקה וניקוי? לטיפול מניעה? לבדיקה שנתית? וכולי ממש חייבים לשבת עם הרופא האישי ולשנות את הנ"ל, ולא לבוא רק פעם בכמה שנים עם נזקים כה רבים

 

בהצלחה 

ציטוט

תודה... היום דיברתי עם המרפאה ואעשה את הטיפולים תחת סדציה עמוקה.
בקשר לנקודה האחרונה שכתבת.. הלוואי... לצערי אבוד אצלי...

התחברות

בודק...