פורום
ניווט בפורום

כאב בשן לאחר סתימה

ציטוט

מדובר בשן 36 שלא היה בה כאבים לפני אך בעקבות צילומי הרנטגן הומלץ על ביצוע סתימה. לאחר ההרדמה לא היו כאבים משמעותיים אך כן היה כאב עז בנגיסה של דברים יותר קשים כמו אגוזים,שומשום. עבר בערך שבוע והכאבים עדיין שם הגעתי לרופא והוא בדק ואמר שהסתימה היא בסדר מבחינת גובה ולחכות עוד שבוע. זה ממש כאבי תופת כל פעם שאני בטעות נוגס שם. דברים רכים זה לפעמים כואב ולפעמים לא ויש גם רגישות לחום וקור. הרופא זרק באוויר שאולי יהיה צורך בטיפול שורש, וזה ממש מלחיץ אותי,האם ייתכן שהמצב ידרדר לטיפול שורש? הרי לא היו כאבים לפני. האם זה יכול להיגרם מטיפול לקוי של הרופא ?

ציטוט

יש מצבים שבהם החור כ"כ עמוק, שהוא נוגע בעצב השן (מוך) או ממש קרוב אליו. ועל כן אם הרופא מבצע ניסיון להציל את השן מטיפול שורש הוא בדר"כ ינקה בזהירות את כל האיזור, בועומק מעל העצב ימרח חומר בטכניקה שנקראת "כיפוי מוך" 

כמו אחרי כל טיפול רפואי (למשל ניתוח, כוויה, נקע ואפילו שריטה עמוקה) ייתכנו רגישות וכאבים פוסט אופרטיביים, ומומלץ לא לאכול במשך מספר ימים על המקום המטופל. יתכן שיש צורך בליטוש נוסף. כאבים כאלו יכולים לקחת מספר ימים ואפילו שבועות - אם יש החמרה או אין שינוי כנראה שכן יהיה צריך לבצע טיפול שורש

התחברות

בודק...